Un pasager al Blue Air acuză compania aeriană că i-ar fi rătăcit și distrus bagajul

Publicat: 01 06. 2015, 16:27

„La o cursa Bruxelles-Bacău, un aeroport mic unde nici măcar PIR (reclamația făcută la aeroport – n.n.) nu primești, mi-a fost pierdut bagajul la cală. După zeci de telefoane la Blue Air, Bacău, București, Bruxelles, Roma și după ce eu i-am informat pe cei de la Blue Air unde se află bagajul, l-am recuperat din aeroportul din Bruxelles după două săptămâni, într-o stare deplorabilă”, a povestit Valentin Mangalagiu, potrivit zdbc.ro.

Pasagerul suține că, în urma incidentului, a făcut sesizare la Blue Air, de la care solicită daune materiale și morale, pentru că i-ar fi distrus vacanța, a pierdut timpul și a cheltuit bani pe haine, telefon, carburant, valiză.

În urma sesizării sale, omul a fost contactat de pe o adresă de mail la care nu se poate răspunde și i s-a cerut să întocmească un dosar de despăgubire, care să includă: copie după reclamația făcută în aeroport (PIR), copie după pașaport sau buletin, poze cu bagajul deteriorat.  „Orice reclamație înregistrată la compania noastră cu toate dovezile necesare atașate, urmează să fie soluționată în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia”, relevă răspunsul Blue Air.

Pasagerul a aflat însă că Blue Air are o portiță de scăpare, pentru a evita plata despăgubirilor. Am luat legătura cu reprezentantul Blue Air din Bruxelles care mi-a transmis «neoficial» că nu am să fiu despăgubit cu nimic pentru că eu sunt cel vinovat că valiza a depășit cu 1,4 kg greutatea admisă de aeroportul Bruxelles. Dar de ce au acceptat-o la check-in? De ce au trimis valiza la Roma, în ideea să ajungă la Bacău? Este o bătaie de joc ceea ce s-a întâmplat, este o companie low-cost, corect, dar nu ne batem joc de călători. Această situație nu o să se încheie aici, toate documentele, convorbirile înregistrate, chitanțe, vor ajunge la un avocat”, a declarat Valentin Mangalagiu.