Publicul a umplut până la refuz Sala Mare a Operetei București la cele 4 reprezentații din seria premierei musicalului „Romeo și Julieta”, ceea ce a confirmat interesul pentru divertismentul de înaltă calitate promovat de noua viziune artistică a instituției.
Reacțiile spectatorilor și ale criticilor au fost entuziaste: „Ceva se întâmplă la Operetă. Încă nu înțeleg ce, dar e al naibii de interesant”, „Oamenii aceștia frumoși m-au lăsat astăzi fără cuvinte!”, „Știam că va fi un spectacol fain, însă acesta a fost cu mult peste așteptări”.
Acestea, de altfel, sunt doar o mică parte dintre reacțiile spectatorilor, postate pe rețelele de social media.
În contextul acestui succes, Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian” își reafirmă noua viziune, orientată spre viitor prin
adoptarea unei noi identități vizuale, care reflectă modernitatea și dinamismul actualei direcții artistice.
Noul logo simbolizează, de altfel, o viziune contemporană asupra spectacolului muzical, păstrând respectul pentru tradiție, subliniind conceptul arhitectonic al sediului instituției (less is more) și versatilitatea unui repertoriu eclectic.
Spectacolul „Romeo și Julieta” a demonstrat că publicul iubește musicalul de calitate, iar „misiunea noastră este să livrăm producții relevante și captivante”, au transmis reprezentanții instituției de cultură, prin intermediul unui comunicat de presă.
„Cu această nouă identitate vizuală, Teatrul Național de Operetă și Musical «Ion Dacian» face un pas spre viitor”, a declarat Radu Petrovici, directorul general al instituției.
Spectacolul „Romeo și Julieta” revine pe scenă în datele 10, 11, 12, 13, 24, 25, 26 și 27 aprilie. De asemenea, pe 9 mai, teatrul va organiza un eveniment de presă în cadrul căruia vor fi prezentate detalii despre noua viziune artistică și despre evenimentele viitoare.
Citește și: