Caz neobișnuit în Galați. O persoană decedată şi una imunizată, invitate la un centru de vaccinare: „Păi soţul meu e mort de 20 de ani”

Publicat: 15 04. 2021, 16:07
Caz neobișnuit în Galați. O persoană decedată şi una imunizată, invitate la un centru de vaccinare: „Păi soţul meu e mort de 20 de ani”

O femeie din Galați a fost chemată să se vaccineze anti-COVID, deși era deja imunizată cu ambele doze. Și soțul ei a fost invitat la centrul de vaccinare, însă bărbatul murise de mai bine de 20 de ani.

O gălăţeancă a povestit cum atât ea (vaccinată deja anti-COVID), cât și soțul, mort din anul 1998, au fost chemați la centrul de vaccinare.

Ea spune că a primit mai multe mesaje şi telefoane de la centre de vaccinare din judeţul Galaţi prin care era invitată să se vaccineze. Femeia i-a întrebat pe cei care au sunat-o despre ce vaccin este vorba şi le-a explicat că este vaccinată cu ambele doze încă din luna februarie.

„Doamnă, nu vă supăraţi, eu am făcut vacccinul”

„Am primit trei sms-uri din partea platformei RoVaccinare: Nu uitaţi de programarea din data de 2 aprilie la centrul de la spitalul municipal Tecuci. Eu în realitate am fost vaccinată pe 23 ianuarie şi pe 13 februarie rapel la un centru din Galaţi. Deci ce treabă avea în martie şi aprilie să mă cheme din nou? M-au sunat să-mi spună că sunt programată la vaccin. Zic, despre ce vaccinare este vorba? Păi, împotriva Covid. Doamnă, nu vă supăraţi, eu am făcut vacccinul”, a povestit Dorina Necula.

Reprezentanţii centrelor de vaccinare au insistat şi l-au invitat la imunizare şi pe soţul femeii. Ea le-a spus că bărbatul este mort de peste 20 de ani.

„Soţul meu e mort de 20 de ani”

„Probabil, este voba despe soţul dumneavoastră, îmi spune. Păi soţul meu e mort de 20 de ani. A doua oară m-a sunat din nou să–mi spună acelaşi lucru: să meargă soţul la vaccin. Doamnă, nu sună deloc în regulă. I-am explicat din nou că soţul a murit în1998. După care a închis”, a mai spus Dorina Necula.

Explicaţiile autorităţilor

Autorităţile au făcut o anchetă după ce au aflat despre problema femeii şi au aflat că numărul de telefon a fost introdus din greşeală în baza de date.

„Numărul de telefon a fost folosit în mod eronat. Un angajat al unei instituţii publice, unde femeia a muncit, în momentul în care a făcut programarea pentru colegii săi la centrul de programare a folosit din greşeală numărul respectiv. În acest moment situaţia a fost rezolvată, iar doamna a primit şi explicaţii din partea autorităţilor”, au explicat reprezentanţii Prefecturii Galaţi.