Înregistrări scandaloase la regia de apă din Gorj. Inginer din cadrul instituției, înregistrat în timp ce le cerea angajaților să „umfle” consumurile

Publicat: 20 08. 2021, 20:47
Sursa foto: Shutterstock

Un inginer din cadrul companiei care asigură serviciile de apă și canalizare din județul Gorj, Aparegio S.A., a fost înregistrat audio în timp ce le cerea unor angajați să „umfle” consumurile înregistrate la apometre.

Potrivit Adevărul, care citează publicația sabotorii.ro, acesta ar fi cerut ca angajații să înregistreze consumuri mai mari atât în cazul consumatorilor casnici, cât și al firmelor și instituțiilor din județ.

Acesta spune că are nevoie să recupereze în luna respectivă 400.000 de lei.

„O firmă care are zece metri cubi, nu se cunoaşte că îi bagi tu un metru. (…) Adrian, nu tu că bagi, tu rupi. La şcoli, cine are şcoli? (…) Unde e mă umflatul ăla? (…) Adriane, să nu mai îmi zici de primărie, că bag peste 20.000 în plus. Eu bag. Eu mă duc la primărie cu tine în braţe. (….) Hai la instituţii. (…) Bagă la Consiliul Judeţean. (…) Bagă-le mă zece metri cubi, că nu se cunoaşte. Spunem că a fost o eroare de citire, o eroare ce ceva. Trebuie să aduc 400.000 luna asta, băi, băieţi, înţelegeţi? Luna asta trebuie să aduc 400.000“, se aude pe înregistrare iginerul.

Vizați sunt și consumatorii casnici din Gorj

Potrivit sursei citate, și consumatorii casnici sunt vizați de aceste modificări artificiale ale consumului.

„De ce vă zic eu la case? Mă duc pe Petreşti, pe Panduraş, peste tot. Se vede unde udă. Cam toţi sunt la fel, udă de-i găseşte boala rea, te duci la el, are o cişmea, indică doi metri cubi. Dar el udă toată seara. Are un branşament, ceva. Şi fu..-i mama lui, trebuie să-i bagi ăluia”, mai spune inginerul.

Traian Pătrşcoiu, directorul Aparegio, susţine că înregistrările sunt mai vechi, din anul 2019, şi că inginerul respectiv a fost înlocuit din funcţia pe care o deţinea.

„Sunt făcute în anul 2019. Am ştiut de ele de atunci şi am luat măsuri de atunci. El este un lucrător bun dar cu limbajul stă mai rău, şi cu utilizatorii şi cu subalternii şi i-am sus că are nevoie de o perioadă de reacomodare cu locul de muncă şi nu mai este şef la Canal. Au fost discuţii de operativă. Nu a plătit nimeni apă în plus la Aparegio“, spune directorul companiei.