Nicușor Dan a anunțat oficial îngroparea proiectului de la Podul Ciurel: „Nu va continua. Nu l-am susținut niciodată”

Publicat: 21 05. 2021, 17:40
Actualizat: 21 05. 2021, 17:57

Nicușor Dan a anunțat, vineri, într-o conferință de presă, că nu va continua drumul expres de la Podul Ciurel către Autostrada București – Pitești, așa cum se prevedea în amplul proiect în întregimea sa. În ceea ce privește Podul de la Doamna Ghica, primăria a alocat doar 10 din cele 50 de milioane de lei necesare pentru această construcție.

„Pe cele două şantiere de la Prelungirea Ghencea şi Doamna Ghica, mi-aş dori să începem cât mai repede, şi aici este o problemă financiară, am virat ieri 10 milioane de lei către Trustul de Construcţii Metropolitane, care e compania Primăriei, am decis s-o păstrăm, dintre cele care nu sunt, 20 care sunt desfiinţate, din păcate am avut doar 10 milioane şi nu vreo 50, câte i-ar fi trebuit ca să  înceapă lucrările, o să mai alocăm bani pe 10 iunie, după ce primim cotele de la stat”, a declarat Nicușor Dan, vineri.

Acesta a mai precizat că speră ca spre sfârşit de iunie să înceapă efectiv lucrările şi la Prelungirea Ghencea şi la Doamna Ghica.

Nicușor Dan, foto: Mediafax

Podul de la Doamna Ghica, cu ajutor de la primăria de sector

„În şedinţa de Consiliu de pe 2 iunie o să votăm proiectul de asociere cu Primăria Sectorului 2, astfel încât să putem să folosim şi banii pe care i-au alocat în bugetul pe 2021 pentru Doamna Ghica”, mai precizează edilul Capitalei.

În ceea ce privește  drumul expres de la „Ciurel”, Nicușor Dan a anunțat oficial că va îngropa acest proiect.

„Nu va continua. Trebuie numai să facem o analiză de trafic pe ce s-a lucrat şi să facem ajustări minore, în rest pe proiectul până în autostradă, până în şoseaua de centură eu nu-l susţin, cum nu l-am susţinut niciodată”, a declarat Nicușor Dan.

Acesta a mai adăugat că în schimb există un proiect care este propus de Consiliul Judeţean Ilfov.

„Un proiect cu care suntem de acord şi cu care şi Ministerul Transporturilor este de acord, pentru ca autostrada de centură, deci nu şoseaua de centură, să fie legată cu mai multe intrări care să ajungă până în interiorul Bucureştiului, printre care Bd. Timişoara, care să fie prelungit peste centură, până la autostrada de centură şi, de asemenea, Calea Giuleşti, care să fie prelungită până la Şoseaua de centură”, a explicat Nicușor Dan.

Specialiștii în infrastructură au explicat pentru Gândul.ro că proiectul de la Ciurel este unul extrem de important, drum dorit și de către primarul PNL de la sectorul 6. Toate detaliile pot fi citite AICI