Prima pagină » IT&C » De ce refuză posturile TV o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor conectat la internet

De ce refuză posturile TV o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor conectat la internet

De ce refuză posturile TV o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor conectat la internet
Posturile de televiziune private japoneze au refuzat să difuzeze o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor care transmite imagini de pe internet, a anunțat, luni, acest grup japonez de produse electronice, victimă a temerilor legate de scăderea audiențelor, informează AFP.

Posturile de televiziune private japoneze au refuzat să difuzeze o reclamă a companiei Panasonic pentru un televizor care transmite imagini de pe internet, a anunțat, luni, acest grup japonez de produse electronice, victimă a temerilor legate de scăderea audiențelor, informează AFP.

Refuzul care a vizat reclama grupului Panasonic este unul singular, însă el ilustrează, potrivit specialiștilor din mass-media, dificultățile cu care se confruntă radiodifuzorii în fața concurenței reprezentate de internet.

Radiodifuzorii au argumentat spunând că acea reclamă ar putea întreține confuzia, în mintea telespectatorilor, în ceea ce privește rolul unui televizor.

Potrivit articolului publicat de AFP, marile posturi TV nipone nu doresc să contribuie la promovarea televizoarelor care permit telespectatorilor să navigheze în mod liber pe internet, inclusiv pentru a viziona videoclipuri pe care pot să le aleagă ei înșiși, în detrimentul programelor difuzate de televiziuni, alcătuite cu menirea de a atrage un public larg și advertiseri.

Panasonic a reacționat cu rapiditate, publicând un scurt comunicat de presă: „IPTV – sau televiziunea via internet – propune o nouă gamă de servicii și noi ne aflăm în negocieri pentru a fi editate noi reguli de difuzare”.

În prezent, există „un ghid de bune practici”, potrivit căruia imaginile care prezintă un ecran de televiziune și care sunt difuzate la televiziune trebuie să arate imagini de televiziune. Reclama propusă de Panasonic ar contraveni astfel acestei reguli sectoriale.

Reclama refuzată de posturile japoneze este însă vizibilă pe site-ul YouTube, unde internauții au criticat cu asprime atitudinea radiodifuzorilor.

Posturile de televiziune, în cea mai mare parte private, rămân foarte puternice în Japonia, însă au început să se teamă că internetul ar putea să le afecteze afacerile. Posturile de televiziune japoneze din domeniul public nu difuzează reclame.

Recomandarea video

Mediafax
Ce soluții găsesc românii pentru facturile mari de la energie
Digi24
Directoare din PMB: „Și eu m-am dat jos ori cu bâta, ori cu pistolul, la șoferul de taxi”
Cancan.ro
💣 în lumea televiziunii: Dan Capatos, DAT AFARĂ de la Antenă, 'la pachet' cu Silviu Andrei!
Prosport.ro
FOTO. Cum arată la 43 de ani Ileana Lazariuc, fosta noră a magnatului Ion Țiriac
Adevarul
Momentul în care un șofer a zburat cu Mercedesul peste un sens giratoriu și alte două mașini. Ce s-a întâmplat
Mediafax
Ce se întâmplă cu vremea în România până în primele zile din 2026. Anunțul meteorologilor
Click
Val de angajări în mai multe orașe din România. Domeniile în care se caută personal fără experiență
Digi24
Două scenarii în care rușii ajung la Gurile Dunării. General de top: „E NATO pregătită pentru o asemenea ipostază?”
Cancan.ro
Fiica nelegitimă a lui Putin, recunoscută de niște ucraineni în Paris. IREAL ce s-a întâmplat imediat după
Ce se întâmplă doctore
Planta pe care trebuie să o pui la ușa casei ca să atragi bani, noroc și protecție, conform Feng Shui
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
SUCUL care face MINUNI pentru corp peste noapte
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Ce se întâmplă cu creierul atunci când lucrezi în echipă?