GÂNDUL LIVE. Black Friday 2020. Vicepreședintele eMAG: Peste așteptările noastre! / Cel mai scump produs, o mașină de 37.000 de euro

Publicat: 13 11. 2020, 12:54
Actualizat: 13 11. 2020, 13:41
GÂNDUL LIVE. Black Friday 2020. Vicepreședintele eMAG: Peste așteptările noastre! / Cel mai scump produs, o mașină de 37.000 de euro

Alexandru Niculescu, vicepreședintele eMAG, a furnizat, pentru GÂNDUL LIVE, un bilanț provizoriu al vânzărilor de BLACK FRIDAY. În prima jumătate de oră a campaniei, eMAG a vândut produse de 125 milioane de lei.

„A început foarte bine ziua de astăzi. Peste așteptările noastre. În secunda de aur. În prima jumătate de oră a campaniei am vândut produse de 125 milioane de lei.

Cele mai căutate produse: telefoane mobile, aspiratoare, anvelope, cosmetice. Ce observăm e că clienții plasează comenzi pentru două produse de comandă. Și-au planificat achiziția, au așteptat cel mai bun preț posibil. Adaugă un cadou de Crăciun, ne dăm seama că anul acesta cumpărăturile de Black Friday se vor desfășura în online.

Cel mai scump produs: 37.000 de euro, un produs redus de la 47.000 de euro, un autovehicul.

S-au vândut și 11.000 de echipamente medicale, dar și 580 nopți de cazare.

Cele mai multe comenzi au venit din București, Cluj, Iași, Brașov, Zalău, Timișoara, Alba Iulia.

Creșterea a fost aproape explozivă. Ceea ce acum 7 ani vindeam într-o zi azi depășim într-o jumătate de oră. Asta se observă și în depozite. Noi am investit foarte mult în mijloace alternative de livrare – easybox.

Avem 850 easybox în 80 de localități din țară. Peste 25% din comenzi se vor livra la easybox. 53% au fost plasate cu carduri online, tendință accelerată de restricțiile de circulație în pandemie. Anul trecut a fost 42%.

Mobilul este din ce în ce mai folosit de români pentru a cumpăra online. 84% din vizite se desfășoară de pe mobil.

Estimăm vânzări de 585 milioane de lei, o creștere de 17% față de anul trecut.”, a declarat șeful eMAG.

GÂNDUL LIVE. Black Friday 2020: Cum putem verifica dacă prețurile într-adevăr scad și la ce trebuie să fim atenți | VIDEO

Ca în fiecare an, magazinele din România le oferă clienților reduceri importante cu ocazia campaniei numită „Black Friday”, însă specialiștii ne recomandă să fim foarte atenți la eventualele fluctuații de prețuri în această perioadă. Dacă vreți să verificați cu cât a scăzut prețul unui produs de Black Friday, economiștii vă recomandă să apelați la site-urile care ne ajută să comparăm prețurile în ultimii doi ani și veți vedea că fluctuațiile de prețuri sunt destul de mari.