Potrivit unei analize de pe Adevărul.ro, Nicușor Dan i-ar putea lua locul lui Călin Georgescu pe TikTok, având zeci de milioane de afișări în ultimele săptămâni.
Primarul Capitalei este prezentat de către echipa de campanie electorală ca un om simplu, educat, politician anti-sistem și un familist convins, țintind electoratul conservator și contestatarii marilor partide.
Încercând să-și crească vizibilitatea la nivel național, Nicușor Dan ar fi investit sume uriașe în promovarea sa online.
„Conform unei anchete realizate de România TV, edilul ar fi cheltuit deja aproximativ 300.000 de euro doar pe reclamele de pe platformele Meta, încercând să își crească vizibilitatea la nivel național”, potrivit ziarului Adevărul.ro.
Doru Bușcu a declarat într-o ediție a emisiunii „Ai Aflat! cu Ionuț Cristache”:
„Nu noi am stabilit că e bun unul sau altul, din punct de vedere legal. Asta o stabilesc instituțiile statului. Cifrele alea cred că sunt accelerate de ferme de trolli, de boți. Ar trebui făcută o sesizare și să descindă organele – Marele centru de protecție cibernetică. Dacă este iarăși o operațiune rusească, așa cum se presupune că a fost la Georgescu, deși nu s-a demonstrat complet, dar sunt state europene care susțin că au detectat un amestec. Este greu de crezut că în afara cercului de admiratori urbani, bucureșteni, Nicușor să devină o nouă iubire explozivă a unei părți a electoratului. Faptul că se află în sondaje deasupra unui candidat ca Crin Antonescu susținit de trei partide, așa cum sunt ele, proaste, obosite, poate că cifrele sunt reale, dar ar trebui să existe o explicație – el prin ce a ajuns să devină iubit în Ardeal, Maramureș, în Bacău, unde sunt zone unde cercetările online arată o activitate nefavorabilă. Nu e ceva în regulă acolo”.