Cum au evoluat afacerile Zara în România, la nivelul anului trecut

Cum au evoluat afacerile Zara în România, la nivelul anului trecut
Publicat: 08/02/2016, 10:57

După cifra de afaceri la nivel de grup, Inditex este liderul pieței locale de modă, însă la nivel de brand, suedezii de la H&M sunt lider, cu vânzări de aproape 200 de milioane de euro în 2015. Zara și celelalte branduri ale Inditex nu și-au anunțat încă oficial rezultatele pe 2015.

Spaniolii au în România 108 magazine sub șapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti și Oysho.

Toate cele șapte branduri sunt prezente și online, după ce marca de lenjerie intimă Oysho și-a deschis magazin pe internet săptămâna trecută.

Pariul pe online al spaniolilor a început încă de acum trei ani cu Pull&Bear și a continuat și cu restul brandurilor. Apetitul ro­mâ­nilor pentru cumpărături pe internet i-a convins pe spanioli să continue expansiunea pe acest segment care are o pondere în creștere și în totalul businessului lor local.

Tags:
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase