Facebook testează aplicația de dating Spark, destinată „oamenilor buni”

Publicat: 19 04. 2021, 09:34
Facebook testează aplicația de dating Spark, destinată „oamenilor buni” / Foto: Pixabay.com

Facebook testează o aplicație de dating, numită Spark, care ar urma să funcționeze în afara rețelei sale de socializare, punând accentul pe factorul video.

Aplicația Spark, destinată „oamenilor buni”, ar urma să fie folosită de cei care se consideră…buni.

Facebook anunță că răspunsurile oamenilor vor fi verificate în prealabil de o echipă de angajați, înainte de a primit privilegiul de utilizator.

Întâlniri virtuale de 4 sau 10 minute

NPE Team, divizia Facebook de experimente social media, vrea să lanseze Spark, aplicația în care oamenii se „întâlnesc” prin intermediul camerei video.

Cu aplicația de dating destinată acestora, utilizatorii participă la întâlniri video de 4 minute.

Când două persoane vor însă să se cunoască mai bine, întâlnirea video se poate prelungi la 10 minute.

După a doua întâlnire, celor doi li se va sugera să ia legătura printr-o aplicație de chat.

Contul de Facebook va fi un criteriu obligatoriu pentru a folosi Spark.

Compania din SUA promite că Spark va fi o aplicație gratuită. Experimentul social media are toate șansele să devină al doilea produs „matrimonial” al companiei, după Facebook Dating, lansat în urmă cu doi ani.

Aplicația Facebook Dating a fost lansată în peste 30 de țări din Europa, inclusiv România

Lansarea europeană a fost amânată, din luna februarie 2020, din cauza unor ezitări privind protecţia datelor personale.

Utilizatorii își pot face un profil personal, își aleg pozele, își descriu nişte preferinţe şi stabilesc care dintre informaţiile de pe profilul de Facebook vor fi disponibile și pe aplicaţie, dar nu toată lumea este mulțumită de ea.

„Am vrut să-i dau o şansă şi am crezut că va fi foarte cool şi foarte subtilă, dar, nu ştiu de ce, pare o versiune foarte îmbătrânită a unei aplicaţii de dating şi, nu ştiu, nu e pe stilul meu”, a spus Nergeen Dargahi, Youtuber.

Cu toate acestea, Roger Ditter, de la DW Shift, este optimist și vede un potenţial enorm pentru Facebook Dating.

„Dacă numai 3% din cei 2,4 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc aplicaţia, gigantul social media ar depăşi actualul lider de piaţă, Tinder”, crede acesta.