Utilizatorii de smartphone nu vor să apeleze la serviciile de asistență tehnică pentru că au la îndemână o soluție mai simplă

Un studiu amănunțit realizat în rândul utilizatorilor de smartphone în Europa, Asia, America de Nord și America Latină a concluzionat că mare parte dintre aceștia evită serviciile de asistență tehnică și apelează, în schimb, la diverse aplicații cu ajutorul cărora să își rezolve singuri problemele.

Potrivit studiului, peste 25% dintre consumatorii japonezi, britanici și americani preferă să nu mai sune la centrele de asistență tehnică, în favoarea propriilor soluții.

De asemenea, aproape jumătate dintre brazilieni preferă să ignore o problemă, decât să sune în centrele de asistență tehnică. La rândul lor, consumatorii niponi sunt mai deschiși să folosească aplicațiile mobile, pentru a-și rezolva singuri problemele.

Consumatorii se așteaptă ca furnizorul de servicii să le ofere aplicații cu acces la facturare, aria de soluționare a problemelor, monitorizarea utilizării datelor și alerte de securitate.

Studiul a fost realizat în rândul a 5.500 de utilizatori de smartphone informați, în colaborare cu firma de cercetare de piață Penn Shoen Berland. Analiza a avut în vedere tendințele în comunicații mobile în rândul consumatorilor, inclusiv modul în care utilizatorii de smartphone interacționează cu marile companii, utilizarea Voice over LTE (VoLTE) și Voice over Wi-Fi, device-urile portabile, autovehicule conectate la rețelele de comunicare și customer experience management.

„Pentru furnizorii de servicii telecom din întreaga lume, customer experience management reprezintă o prioritate în focus. Este o provocare pentru aceștia să-și mulțumească clienții și, în același timp, să reducă din presiunea pusă asupra call-centrelor. Acest studiu aduce în prim plan zonele vitale unde furnizorii de servicii de telecomunicații pot veni în întâmpinarea nevoilor clienților, oferindu-le o modalitate prin care aceștia își pot rezolva problemele în mod independent”, a declarat Josh Aroner, Vice Președinte, IP Platforms Marketing, Alcatel-Lucent.

Silviu Bănilă
Silviu Bănilă este editor la GÂNDUL.RO și are o vastă experiență, cu precădere în presa online. A absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
După ce a câștigat 1 milion $ la loterie, o femeie s-a gândit să mai...
Cronica unui 'blat' anunțat. Motivul real pentru care Zanni a fost eliminat și adus înapoi...
FOTO. Antonia, ce apariție! Nimeni nu se gândea că o va vedea așa
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Imagini demențiale cu prezentatorul PRO TV: s-a cherchelit, a făcut show, iar finalul e fabulos!
Actrița celebră, la un pas de PARALIZIE! A descoperit că are o TUMORĂ pe măduvă
EXPERIMENT. Pască plină de mucegai, drob cu probleme şi cozonac fără lapte. Analizele de laborator...
Ce conținea peștele mâncat de fetița de 4 ani și bunica ei, decedate după ziua...
Există români care nu și-au primit pensiile înainte de Paște: „Mi-am făcut niște calcule. Mă...
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan...
La cât timp se face verificarea uleiului? Un detaliu foarte important
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte...
Descoperire ULUITOARE la polii Pământului! Se întâmplă chiar acum
TAXA obligatorie în România. Nu poți evita plata ei, oricine ai fi
Cea mai frumoasă stradă a Europei e în România. Orașul care se mândrește cu o...
I-a cerut soțului o fotografie cu bebelușul celui mai bun prieten al său, dar a...
Se spală rufe azi, în Joia Mare? Ce spun preoții
Mioara Velicu rememorează copilăria autentică de la sat: „Am crescut într-o familie cu 8 copii....
Ce a declarat Florin Piersic de pe patul de spital: "Asta e cel mai important"
BANCUL ZILEI. Profesorul:- Bulă, poți sa-mi spui ce înseamnă abstract?
Telescopul Gemini a făcut o descoperire neașteptată despre stelele binare gigantice