Grupul german REWE, cunoscut în România prin lanțul de magazine Penny, își extinde prezența pe piață prin lansarea brandului BIPA, liderul rețelelor de drogherii din Austria.
Acesta promite să aducă oferte imbatabile și prețuri extrem de competitive, punând presiune pe concurență, care va trebui astfel să se adapteze rapid pentru a ține pasul cu noile standarde impuse de gigantul care se pregătește să cucerească piața din România.
Noua mișcare de pe piața de retail din România marchează începutul operațiunilor pentru introducerea BIPA în țara noastră, ținând cont de succesul său pe plan internațional.
În Austria, BIPA deține o rețea extinsă de peste 500 de magazine și un portofoliu de aproximativ 15.000 de produse, care acoperă o gamă variată de nevoi pentru clienții săi.
Printre articolele sale se numără și mărci proprii bine cunoscute, precum BI CARE, BI COMFORT, BI HOME, BI KIDS, BI LIFE, BI STYLED, BI GOOD, BABYWELL și LOOK BY BIPA, fiecare având ca scop să aducă un plus de confort și calitate în viața clienților, scrie Fanatik.
BIPA a fost fondată în anii ’80, ca parte a rețelei Billa, fiind preluată în 1996 de REWE. De atunci, a devenit un jucător major în industria drogheriilor din Europa.
De exemplu, în Croația, unde a intrat în 2007, a crescut rapid, ajungând să opereze 139 de magazine și să aibă aproape 860 de angajați.
Având o bază de peste 3 milioane de clienți anual și o echipă de 4.400 de angajați la nivel internațional, BIPA își dorește să impună un nou etalon în sectorul drogheriilor, scrie stiripesurse.ro.
În România, BIPA va concura direct cu DM (Drogerie Markt), un retailer german specializat în produse de îngrijire personală și cosmetice, care este prezent la noi de 17 ani.
Fotografie cu caracter ilustrativ: Profimedia