Întrebat miercuri cât a investit în promovarea pe rețelele de socializare în perioada de pre-campanie și campanie, candidatul independent la alegerile prezidențiale, Nicușor Dan, a explicat cum au fost împărțiți banii între platformele online.
„Aici îmi puneți două întrebări. În pre-campanie, după cum știți, pe TikTok nu poți să promovezi conținut politic. Deci, pe TikTok, în afară de echipa care lucrează și care este plătită pentru munca de creație pe care o face, nu sunt alte cheltuieli”, a spus Nicușor Dan.
Cât despre restul platformelor, Nicușor Dan a spus: „Pe celelalte platforme – Facebook plus Instagram….Deci pentru Meta, Facebook plus, am plătit cam câteva sute de mii de euro în pre-campanie și Google foarte puțin. Cam, dacă nu mă înșel, 20.000 de euro, ceva de genul ăsta. Și în campanie reușim să plătim cam de ordinul a 15.000 de euro”.
Foto/Video: Facebook – Nicușor Dan
CITEȘTE ȘI: