Reclama de Crăciun cu lupul vegetarian care a strâns peste un milion de vizualizări. Ce poveste se ascunde în spatele acesteia, de fapt
O reclamă de Crăciun cu un lup vegetarian a devenit rapid virală, în acest sezon. Reclama a strâns peste un milion de vizualizări, fiind realizată de o echipă de artiști. În timp ce giganții globani investesc în instrumentele pentru inteligență artificială, alți artiști au preferat să facă animația de la zero.
O reclamă de Crăciun a reușit rapid să intre la inimile multor utilizatori. Într-un timp relativ scurt, reclama a strâns peste un milion de vizualizări, aceasta fiind realizată special pentru un lanț de supermarketuri. La bază, de fapt, este un film de animație realizat de o întreagă echipă de artiști și care aduce în prim plan activitatea unui lup vegetarian.
Spotul publicitar este și primul care a reușit să obțină 5 stele pe platforma System1. Este o platformă care măsoară potențialul de construire pe termen lung al brandului. Media scorurilor pentru televiziunea franceză este de doar 2.4 stele, iar obținerea a 5 puncte a intrat în istorie.
Reclama cu lupul singuratic care devine vegetarian / foto: imaginea reprezintă o captură video din filmulețul încărcat de agenție, pe YouTube
Lupul singuratic care devine vegetarian
În reclamă poate fi observat un lup singuratic care devine vegetarian doar pentru a câștiga prietenia celorlalte animale din pădure. Spotul publicitar a stârnit emoție și a devenit viral pe internet. Este noua creație Intermarché, reclama fiind realizată de agenția Romance.
„Succesul ultimei reclame de Crăciun a Intermarché este o mărturie a puterii de construire a brandului prin povestire. Ceea ce începe ca o reclamă obișnuită de Crăciun, cu imagini atractive despre mâncare și sărbători în familie, este transformat într-o poveste unică și emoționantă.
În timp ce multe branduri de supermarketuri folosesc reclamele de Crăciun pentru a stimula vânzările pe termen scurt, Intermarché a mers mai departe, creând un spot memorabil care va ajuta la creșterea vânzărilor și a percepției pozitive a brandului mult după încheierea sezonului de sărbători”, a declarat Jon Evans, directorul pentru relații cu clienții la System1, arată Little Black Book.
Totul începe cu un băiețel speriat de o jucărie în formă de lup. Atunci, pentru a-l calma pe micuț, tatăl lui începe să îi spună o poveste legată de lupul singuratic care era neînțeles de animalele din pădure și sacrificiul pe care l-a făcut pentru a reuși să își facă prieteni. Lupul singuratic descoperă gătitul, făcând un preparat din legume, reclama culminând cu o cină de Crăciun.
Autorul recomandă:
- Poveste incredibilă din sudul Italiei. O reclamă la un restaurant a dus la destrămarea unui cuplu
- Un român din Italia a reclamat că i s-a furat identitatea. Care a fost „mobilul”
- Cele mai îndrăgite filme de Crăciun din toate timpurile, de văzut cu întreaga familie, în decembrie 2025
- O animație chinezească a devenit filmul cu cele mai mari ÎNCASĂRI din anul 2025. Pe locul 2 este un film produs de compania Walt Disney
Sursă foto: captură video YouTube