Prima pagină » Diverse » AUTO: Renault deschide comenzile în România pentru noul Arkana. Au fost vândute primele 20 de vehicule dintr-un lot exclusiv

AUTO: Renault deschide comenzile în România pentru noul Arkana. Au fost vândute primele 20 de vehicule dintr-un lot exclusiv

AUTO: Renault deschide comenzile în România pentru noul Arkana. Au fost vândute primele 20 de vehicule dintr-un lot exclusiv

Renault deschide în data de 11 mai comenzile în România pentru noul Arkana, modelul SUV Coupé original al grupului, care va fi disponibil pentru comandă în întreagă rețea de dealeri. Compania anunță că au fost vândute deja primele 20 de vehicule comercializate dintr-un lot exclusiv.

Mașinile comercializate au acoperit toate versiunile de echipare si motorizările disponibile, având și o serie de dotări suplimentare speciale. Prețul de vânzare pornește de la 24.000 euro (cu TVA inclus) și ajunge la peste 30.000 euro.

Precomenzile au fost deschise în data de 27 aprilie, exclusiv pe platforma de E-Commerce a mărcii Renault – https://vanzari.renault.ro/.

Cacteristicile noului Arkana

  • Acest model vine echipat cu motor E-TECH Hybrid de 145 CP sau pe benzină (TCe 140 EDC) cu sistem micro-hibrid de 12V
  •  Renault Arkana este disponibil și în Versiune R.S. Line, special concepută pentru un aspect mai sportiv și mai dinamic.
  • Noul Arkana este disponibil în șapte culori ale caroseriei: Opaque White, Pearl White, Metal Black, Metallic Grey, Zanzibar Blue, Fire Red și Valencia Orange (exclusiv pentru versiunea R.S. Line). Vor fi disponibile trei tipuri de jante de 17” și 18”.
  • Mașina măsoară 4.568 mm în lungime, 1.571 mm în înălțime și are un ampatament de 2.720 mm, fiind echipată cu roți mari cu un diametru de 690 mm.
  • Noul model are o planșă de bord digitală, cu un ecran color de 4,2”, 7” sau 10,2” (în funcție de versiuni si optiuni). În plus, are un ecran central de 7” sau 9,3”, prin urmare Arkana se remarcă printr-una dintre cele mai mari suprafețe de afișare din categoria sa.
  • De asemenea, mașina dispune de o frână electrică de parcare automată, cu opțiunea de Auto hold, disponibilă de la primul nivel de echipare. Versiunea E-TECH Hybrid a noului Arkana poate oferi schimbătorul de viteze electronic e-shifter (fără cablu de transmisie mecanică) care se găsește pe versiunile superioare ale noului Captur.
  •  capacitate de încărcare generoasă, cu un portbagaj de 513 litri (438 litri pentru versiunea E-TECH Hybrid).

Tehnologia hibridă inovatoare E-TECH

Mergând pe urmele modelelor Clio, Captur și Mégane, Renault utilizează aceeași strategie pentru noul Arkana și integrează tehnologia sa hibridă inovatoare E-TECH, arată reprezentanții companiei. Motorul complet hibrid poate fi găsit deja pe modelul Clio E-TECH Hybrid și asigură faptul că vehiculul pornește întotdeauna in modul electric, având o accelerație clară și imediată.

Motorul are o eficiență energetică excelentă, datorită cutiei sale de viteze inovatoare multimodală, a sistemului său de frânare cu recuperarea energiei și a sistemului puternic de încărcare automată a bateriei. Tehnologia E-TECH Hybrid poate acoperi până la 80% din timpul de conducere în oraș exclusiv cu energie electrică, reducând emisiile de CO2 și consumul de combustibil cu până la 40% față de un motor termic. Șoferii pot utiliza setările MULTI-SENSE pentru a selecta un mod de conducere specific: My Sense pentru deplasări zilnice, Eco pentru un consum chiar mai mic de combustibil și Sport pentru a combina puterea motoarelor.

Noul Arkana poate fi echipat și cu un motor aspirat TCe cu o capacitate cilindrică de 1,3 litri, în patru cilindri, cu injecție directă, disponibil pe toate nivelurile de echipare, un motor eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și robust. Combinat cu o transmisie automată cu dublu ambreiaj EDC, acesta este disponibil în versiunea de 140 CP.

Citește și https://www.gandul.ro/actualitate/dacia-devine-o-divizie-de-sine-statatoare-in-cadrul-grupului-renault-19616253

Mașina poate fi achiziționată în oricare dintre cele trei versiuni de echipare: ZEN, INTENS și R.S. Line atât online cât, și prin rețeaua de dealeri Renault.

Renault, cel mai important brand auto francez la nivel mondial, este prezent în 134 de țări, cu aproape 12.000 de puncte de vânzare.  Grupul are o unitate de producție și în România la Mioveni.

Recomandarea video

Mediafax
Calculator Impozit Auto 2026. RAR explică unde este trecută norma EURO, în funcție de CIV
Digi24
VIDEO De ce s-au bătut două femei la Timișoara: un influencer din campania lui Călin Georgescu, în mijlocul scandalului
Cancan.ro
EXCLUSIV | Imagini SFÂȘIETOARE la mormântul Ștefaniei Szabo, în prag de Crăciun. Omagiul care îți rupe sufletul
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Fără punte: premierul Bolojan elimină o zi liberă
Mediafax
Programul marilor lanțuri de magazine de Crăciun 2025. Care sunt zilele în care vor fi închise și când vor avea programul redus
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Consilierul de la Kremlin care a refuzat ordinul lui Putin și a încercat să oprească războiul din Ucraina. Era pregătit să fie împușcat
Cancan.ro
De ce ar fi murit mama Mihaelei Rădulescu, de fapt. Văduva lui Felix Baumgartner, primul mesaj oficial: 'Nu a fost bolnavă'
Ce se întâmplă doctore
Cum arată Narcisa Suciu la mai bine de 15 ani de când a plecat în Finlanda. De ce s-a reîntors în țară? E de nerecunoscut
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Mașini premium SH cu probleme. Expert: „Check engine aprins, beculețe care clipocesc...”
Descopera.ro
Cele mai consumate băuturi din lume au un efect crucial pentru sănătatea oaselor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. – Ce te doare, Bulă? – Mă doare buzunarul, dom doctor …
Descopera.ro
Cine a fost Cleopatra dincolo de mitul seducției? O regină cultivată, o jucătoare politică redutabilă și o figură istorică mult mai complexă decât legenda