Gândul
  • Publicat:
  • Actualizat:
Diverse

Linia 41 îşi reia circulaţia normală pe Podul Grant. De când vor ajunge mai repede tramvaiele la terminalele „Ghencea” şi „Piaţa Presei Libere”

Linia 41 îşi reia circulaţia normală pe Podul Grant. De când vor ajunge mai repede tramvaiele la terminalele „Ghencea” şi „Piaţa Presei Libere”

Linia de tramvai 41 îşi reia circulaţia normală pe Podul Grant, începând de sâmbătă dimineaţa (15 februarie), ca urmare a finalizării lucrărilor de consolidare a podului, se arată într-un comunicat al Primăriei Municipiului București (PMB).

Însă, tramvaiele nu vor circula de vineri, de la ora 21.30, până sâmbătă, la ora 05.00, pentru a putea fi demontate piesele de cale utilizate temporar pentru circulaţia alternativă, potrivit b365.ro.

Pentru preluarea călătorilor de pe acest traseu, de la ora 20,00 va funcţiona linia navetă de autobuze 641 între terminalele „Ghencea” şi „Piaţa Presei”, pe bd. Ghencea, str. Braşov, str. Lujerului, Pasaj Lujerului, şos. Virtuţii, Calea Crângaşi, Pasaj Grant, str. Turda, bd. Mareşal Alexandru Averescu, bd. Mărăşti, bd. Expoziţiei.

În prezent, tramvaiele 41 circulă între terminalele „Ghencea” şi „Piaţa Presei Libere” în ambele sensuri, având restricţie de circulaţie pe un singur fir („la paletă”) în zona podului.

„Podul Grant, o legătură importantă între cartierele din nordul şi vestul Capitalei, nu a mai intrat în reparaţii de peste 12 ani. Expertiza tehnică a arătat că lucrările nu mai puteau fi amânate. În aprilie 2019, Podul Grant a intrat în consolidare şi reabilitare. Prima etapă a proiectului, între Turda şi Crângaşi, a fost finalizată într-un timp scurt, având în vedere că aici erau problemele cele mai grave. A fost modernizată şi calea de rulare a tramvaiului 41 după aproape 20 de ani. A doua etapă, pe sensul Crângaşi – Turda, va începe când vor fi primite toate avizele pentru restricţionarea etapizată a traficului”, afirmă Primarul General, Gabriela Firea, citată în comunicat.

Valoarea lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant, realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje, pe ambele tronsoane ale podului, se ridică la aproximativ 12 milioane de euro, potrivit sursei citate.

Inchide