NASA împărtășește lecții video pentru cei mici, pasionați de tematica spațială

Publicat: 08/04/2020, 13:26
Actualizat: 08/04/2020, 13:38

Centrul de descoperire virtuală al Fundației Spațiale împărtășește lecții video și provocări,  atât NASA, cât și site-ul US Laborator Național al stației spațiale au hub-uri dedicate celor care doresc să exploreze aventurile din spațiu.

Așadar, chiar dacă copiii stau acasă în această perioadă, se pot bucura în continuare de câteva aventuri împreună care sunt în afara acestei lumi, transmite CNN.

Cele zece idei ale NASA cu tematică spațială care pot fi făcute acasă este doar începutul activităților pentru copii și familii.

Activități pentru copii

Construiește o rachetă! De fapt, construiți o rachetă de paie dacă vă preocupă siguranța cu acest experiment ușor.

Săptămâna aceasta este cea mai mare supermoon a anului, iar următoarea apare în mai. Fii pregătit făcând propriul calendar de fază lună și un calculator cu ajutorul NASA.

Antrenează-te pentru a fi un astronaut pe stația spațială cu organizația National Lab and Space Station Explorers. Proiectați un plasture de misiune al echipajului, aflați despre rachetele de inginerie, cum să conduceți un trotuar și chiar să proiectați propria stație spațială.

Alege următoarea plantă care va trăi și va crește pe stația spațială în timpul Proiectului Biologic ExoLab Design.

Efectuați experimente acasă și comparați-le cu experimentele efectuate pe stația spațială, inclusiv creșterea propriului dvs. „cap de extraterestru”, cu activitățile găzduite de organizația DreamUp.

Contribuie la experimentele în curs de desfășurare a stației spațiale, uitându-te la fotografii și videoclipuri și împărtășite de oamenii de știință prin intermediul lui Orion’s Quest. Sau pur și simplu bucurați-vă de fotografiile superbe pe care astronauții le iau din punctul lor de vedere unic al Pământului prin Windows pe Pământ.

Stația spațială poate fi urmărită în timp ce orbitează în jurul Pământului și chiar solicitați ca o fotografie a casei sau a școlii dvs. să fie smulsă din spațiu prin Sally Ride EarthKAM, pe stația spațială.

Parcurgeți și explorați sistemul nostru solar, apoi mergeți dincolo pentru a vizita exoplanetele la Biroul de călătorie Exoplanet al NASA. Puteți, de asemenea, să descărcați și să imprimați afișe și pagini de exoplanet cool pentru locurile pe care le „vizitați”.

NASA pune la dispoziție de la tururi în stația spațială și facilitățile sale de cercetare, până la Telescopul Spațial Hubble și observatorul SOFIA care zboară.

Clubul Copiilor NASA găzduiește jocuri distractive, dar educative, care permit copilului dumneavoastră să conducă un rover pe Marte și să se pregătească să fie astronaut.

Datorită minților strălucitoare de la NASA, există un website nou dedicat pentru păstrarea copiilor de toate vârstele implicati în știință.

Cu eticheta „Lasă NASA să aducă universul în casa ta”, site-ul NASA este plin de lucruri interesante  de făcut. De la videoclipuri, podcast-uri și cărți electronice pentru a explora, până la tururi virtuale și experimente științifice, acest site web îi va ține pe toți acasă ocupați ore întregi, zile, chiar luni!

NASA are, de asemenea, o rețea de televiziune de 24 de ore, NASA TV care va difuza oferte speciale și programare NASA la domiciliu, orientată către copii, între 10 și 16:00. De luni pana vineri.

Mai multe detalii aici

Sursă FOTO Twitter

O femeie de 60 de ani, cu un aspect uluitor de tânăr, a câștigat un...
Simona Halep, tot mai aproape de retragerea din tenis? Ce lovitură: a fost exclusă
FOTO. Face o avere din imaginile cu ea: apariție controversată a jucătoarei de fotbal!
Zanni este câștigătorul Survivor 2024?! Cum s-a dat de gol, după ce s-a întors din...
Adevărul despre DECESUL lui Naomi. Ce i-a adus sfârșitul. Dezvăluiri de ultimă oră
Vreme rea în cea mai mare parte a ţării, până vineri dimineaţă. La munte sunt...
Știrea momentului despre Iliescu! Breaking news!
Mesajul dureros al mamei care și-a pierdut fetița din cauza biluțelor magnetice: „Părinții să nu...
Wow sau Bau? Cât de mult le-a schimbat operaţiile estetice pe vedetele din România
❗Greșeala pe care mulți o fac la schimbarea ULEIULUI mașinii ❗
USR a depus plângere pentru grup infracţional organizat împotriva „caracatiţei lui Piedone”
ADEVĂRUL despre specia Homo Sapiens, dezgropat într-un sit din...
Este complet interzis în România. Statul nu te iartă. Amendă 12.000 de lei
Lovitură grea pentru chef Richard. Juratul a pierdut un concurent după al treilea battle: „Am...
Turistă sfârtecată de urs pe Transfăgărășan! Scosese mâna pe geam ca să...
Getuța Sterp, mesaj pentru urmăritorii care spun că prețurile produselor de la stână sunt scumpe....
George Simon a devenit tată pentru prima dată. Liderul AUR este în culmea fericirii: ”M-ai...
BANCUL ZILEI. Polițistul la stomatolog: - Măseaua este moartă! Îi punem coroană?
România și pierderea Dobrogei. Ionel Brătianu: „Soarta Dobrogei nu depinde de stipulațiile păcii de la...