Prima pagină » Actualitate » Primul tren Alstom este în Gara de Nord. Prima cursă, mâine, pe ruta București-Brașov. Care este orarul, tur-retur

Primul tren Alstom este în Gara de Nord. Prima cursă, mâine, pe ruta București-Brașov. Care este orarul, tur-retur

Primul tren Alstom este în Gara de Nord. Prima cursă, mâine, pe ruta București-Brașov. Care este orarul, tur-retur

CFR Călători anunţă că va introduce în circulaţie, începând de miercuri, primul tren electric nou RE-IR TS02 Alstom Coradia Stream. Trenul va fi inaugurat pe ruta București-Brașov.

Potrivit unui comunicat de presă transmis, amrţi, de către CFR, rama este alocată pentru exploatare operatorului naţional CFR Călători de către Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) – proprietarul de facto al trenurilor Alstom achiziţionate pentru România.

”Coradia Stream este primul tren furnizat de către firma producătoare Alstom Ferroviaria S.p.A. pentru transportul feroviar de pasageri din România, în cadrul contractului de achiziţie încheiat şi derulat de către ARF.

CFR Călători va opera rama electrică Alstom pe ruta Bucureşti Nord – Ploieşti Vest – staţiunile de pe Valea Prahovei – Braşov ca tren Interregio şi cu tarif aferent acestui rang de tren, conform contractului de servicii publice încheiat de companie, cu ARF.

Un bilet pe distanţa Bucureşti Nord – Braşov costă 63,00 lei la clasa a II-a şi 91,00 lei la clasa I, pasagerii având posibilitatea să cumpere deja bilete la acest tren, anunţă compania.

În data de 20 noiembrie 2024, trenul va avea următorul orar:

  • IR 16005 Bucureşti Nord plecare 09:30 – Braşov sosire 12:00
  • IR 16006 Braşov plecare 15:20 – Bucureşti Nord sosire 17:53

În perioada 21 noiembrie – 14 decembrie 2024 va circula după următorul program:

  • IR 16001 Bucureşti Nord plecare 05:40 – Braşov sosire 08:08
  • IR 16002 Braşov plecare 08:43 – Bucureşti Nord sosire 11:12.

Potrivit datelor transmise de către CFR, rama electrică livrată de către Alstom este formată din 6 vagoane, oferind o capacitate de 351 de locuri. Prin construcţie, are o podea joasă, ceea ce asigură accesul facil pentru persoanele cu mobilitate redusă şi este aptă să circule cu o viteză maximă de 160 km/h.

Mentenanţa ramei electrice este asigurată de către firma producătoare Alstom.

Toate informațiile pe contul FB al CFR Călători

 

Citiți și: Al patrulea METROU Alstom din Brazilia este garat în depoul de la Berceni. Când ar putea intra în circulație noile trenuri

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Marele pierzător al acestor alegeri
Digi24
George Simion: „Democrația a fost călcată în picioare”. Reacția liderului AUR după închiderea urnelor
Cancan.ro
Moartea Rodicăi Stănoiu, învăluită în mister! Semnul care a stârnit îngrijorare în rândul celor care o cunosc
Prosport.ro
FOTO. Parcă sunt surori! Cum arată mama Jaquelinei Cristian, jucătoarea română care a încasat peste 1 milion de dolari în 2025
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
EXIT-POLL Alegeri Primăria București 2025. CURS: Ciucu 32,7% Băluță 26,3% Alexandrescu 20,2% Drulă 12,8%. INSCOP: Ciucu: 31,7%, Băluță 26,1%, Alexandrescu 21,1%
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
AUR a recunoscut că Anca Alexandrescu a pierdut alegerile. Ce a spus Simion despre relația cu Georgescu
Cancan.ro
Motivul real pentru care Mirabela Grădinaru nu a votat. Răspunsul BIZAR oferit de Nicușor Dan
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Cetatea Ada-Kaleh ar putea fi restaurată cu bani europeni