Silviu Bănilă
19.11.2014
Financiar

Veniturile înregistrate de Starbucks în 2014. Compania are peste 20.000 de cafenele la nivel global

În anul fiscal 2014, Starbucks a deschis 1.599 noi cafenele și vânzările sale au crescut cu 6%. Veniturile Starbucks s-au majorat cu 11%, ajungând la 16,4 miliarde dolari.

Câștigul pentru fiecare acțiune Starbucks a crescut cu 21% de la an la an, la 2,66 dolari. În 2015, EPS (earnings per share) ajustat va oscila între 3,08 dolari și 3,13 dolari, reprezentând o creștere de 16-18%.

Investițiile diverse ale Starbucks au început să dea roade și pe timpul verii, compania a înregistrat o creștere cu 20% a vânzărilor de ceaiuri cu gheață. Starbucks mizează pe tehnologie și plățile prin intermediul dispozitivelor mobile vor deveni o obișnuință în modelul său de business. 

Inchide