Ce sunt obligate Ryanair, easyJet și British Airways să facă dacă vor să mai zboare în interiorul Europei după Brexit

Ce sunt obligate Ryanair, easyJet și British Airways să facă dacă vor să mai zboare în interiorul Europei după Brexit
Publicat: 22/03/2017, 14:50

Executivilor principalilor transportatori aerieni le-a fost reamintit în timpul întrevederilor private recente cu oficialii europeni că pentru a continua să opereze pe rute pe continentul european, de exemplu de la Milano la Paris, aceștia trebuie să aibă un sediu pe teritoriul european, iar o majoritate a capitalului acțiunilor lor trebuie să fie deținută de UE.

Dezvoltarea, ce are loc înaintea declanșării articolului 50, asigură cel mai probabil restructurarea companiilor aeriene, fapt ce va avea consecințe economice pentru Marea Britanie, inclusiv pierderea slujbelor.

Linia dură din partea UE ar putea încuraja Marea Britanie să răspundă conform regulamentului propriilor naționali, care ar pune în aceeași situație dificilă companiile aeriene din UE, ce ar putea renunța la investițiile lor în Marea Britanie, pe termen scurt, deși unii dintre aceștia ar putea căuta în timp să-și stabilească propriile filiale britanice.

Abilitatea companiilor precum easyJet de a opera pe rute în Europa continentală a reprezentat una dintre părțile principale ale modelului lor de afaceri, putând existând o dispobilitate a transportatorilor aerieni de a investi în afara Marii Britanii pentru a-și menține cota de piață.

Unele companii aeriene au început deja să caute sedii alternative și să examineze felul în care ar putea asigura deținerea principală a acțiunilor în cadrul unei conduceri europene. Altele însă par numai să spere la flexibilitatea Comisiei Europene față de regulamentul acordului aviatic curent.

Oficialii europeni au fost însă clari în cadrul întrevederilor despre rigiditatea regulamentului, printre preocupările la nivel european că multe companii din industria aviativă neagă consecințele deciziei Marii Britanii de a părăsi UE.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Su-57 vs F-16: Cum se compară cel mai avansat avion de luptă al Rusiei cu...
Cum arată mașina viitorului de la Dacia. Mașina pare desprinsă din filmele SF
FOTO. I-a luat actriței din filmele pentru adulți un inel de logodnă de 1.000.000 de...
El este fotbalistul român care a murit în accidentul cumplit de la Băița. Denis nu...
„S-a dezlănțuit iadul”. Pasagerii avionului care n-a mai ajuns la Singapore descriu coșmarul trăit. Imagini...
Surpriza anului la Pro TV! S-au sărutat și s-au logodit la Survivor All Stars. Avem...
DIETA-MINUNE a Nicoletei Luciu | Așa a slăbit rapid 35 de kilograme. Arată de milioane...
Un britanic s-a mutat într-un hotel de lux din Turcia pentru că era mai ieftin decât...
Cât a ajuns să coste roșiile românești în piețe! Românii, în pragul disperării
Cât câștigă o stewardesă la una dintre cele mai bine plătite companii aeriene: „Nu se...
Ce bust, ce posterioare! Divele sunt bine tare din cap până în picioare
Trebuie să scoți mașina din viteză de câte ori oprești la semafor?
O persoană a murit după ce avionul Londra-Singapore s-a confruntat cu turbulenţe
Împăratul CRUD care a ordonat ca SOȚIA să-i fie FIARTĂ de vie!
Klaus Iohannis a rămas FĂRĂ CUVINTE. Nu am crezut că o să văd vreodată AȘA...
A murit la doar 55 de ani. Veste șoc în politica românească
Imagini incendiare cu Babs, fosta iubită a lui Dorian Popa în Dubai. Bruneta de 41...
Bunicul Florentinei, fata ucisă la Sibiu, detalii șocante! "Nu a..."
Tavi Colen, mărturisiri despre trădarea din trupa Talisman. Artistul nu îl poate uita Alin Oprea....
Decizia luată de Xonia, după ce testele Poliției Române au indicat un rezultat fals pozitiv...
BANCUL ZILEI. - I-am dat împrumut unui amic 200 de lei, dar văd că nici...
Un gel pe bază de lapte ar putea reduce efectele nocive ale alcoolului
×