Ceasurile inteligente Vector, lansate în România. Care este prețul de pornire

Redactor:
Emil Popescu
Ceasurile inteligente Vector, lansate în România. Care este prețul de pornire
Start-up-ul Vector Watch, fondat anul trecut de antreprenorul Andrei Pitiș, a lansat ceasurile inteligente sub brandul Vector pe piața românească, distribuite exclusiv prin Orange, la prețuri cuprinse între 300 și 500 de euro.

Ceasurile, disponibile de asemenea pe piețele din Marea Britanie și SUA, au ecran alb – negru, pot funcționa până la 30 de zile cu o singură încărcare a bateriei, sunt fabricate din oțel inoxidabil și sunt singurele de pe piață compatibile cu cele mai populare sisteme de operare – iOS, Android și Windows Phone.

Smartwatch-urile au fost dezvoltate de la zero în România, de la proiectare și design la platforma software sau hardware, iar în prezent sunt asamblate în China.

„Vector Watch vine în completarea ofertei de accesorii wearable a Orange, care a înregistrat în prima parte a anului vânzări de patru ori mai mari comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut”, arată operatorul telecom, într-un comunicat.

În vara anului trecut producătorul de ceasuri a beneficiat de o investiție de 500.000 de euro din partea antreprenorului Radu Georgescu, acesta fiind principalul finanțator.

Afacerea lansată anul trecut în România are în prezent sediul central la Londra și este condusă de un fost director general al producătorului de ceasuri Timex, Joe Santana.

Pe segmentul smartwatch-urilor sunt prezente, printre altele, companiile Samsung, Apple, Sony și Huawei, dar și brandul Evolio, al antreprenorului Liviu Nistoran, cu X-Watch. Pentru acest model livrările vor începe la 20 octombrie, prețul ceasului fiind de 400 de lei.

Inchide