După logo, Yahoo! a schimbat și designul serviciului de e-mail

După ce și-a schimbat logoul, Yahoo! continuă modificările, pentru a moderniza produsele și imaginea companiei, scrie The Verge.

După ce și-a schimbat logoul, Yahoo! continuă modificările, pentru a moderniza produsele și imaginea companiei, scrie The Verge.

De această dată, Yahoo! a schimbat aspectul mail-ului, care este acum bazat pe teme generate de Flickr și beneficiază de un nou ecran pentru scrierea e-mail-urilor.

În plus, Yahoo! oferă utilizatorilor un spațiu de stocare de 1 terrabyte, despre care The Verge scrie că este „suficient pentru 6.000 de ani”.

O altă modificare este faptul că toate conversațiile cu o anumită persoană vor fi stocate într-un singur e-mail, permițând o navigare mai ușoară.

Yahoo! Mail are 100 de milioane de utilizatori, însă în ultimii ani a fost depășit clar de Gmail, care are în prezent 425 de milioane de utilizatori.

Noua versiune de Yahoo! Mail este disponibilă de marți utilizatorilor de tablete, smartphone-uri și PC-uri din întreaga lume. Yahoo! Mail a sărbătorit luni 16 ani de existență.


 

Inchide