Prima pagină » Sănătate » Din beneficiile consumului de bere: previne Alzheimer și menține sănătatea părului

Din beneficiile consumului de bere: previne Alzheimer și menține sănătatea părului

Din beneficiile consumului de bere: previne Alzheimer și menține sănătatea părului
Berea, bogată în vitamine și minerale, este benefică pentru sănătate, iar cercetătorii au constatat, printre altele, că previne maladia Alzheimer, reglează echilibrul hormonal și este un excelent balsam pentru păr, conform dailymail.co.uk.

– Berea este bogată în nutrienți

Berea conține toată gama de aminoacizi esențiali, substanțe minerale cum ar fi fosfor, iod, magneziu și potasiu, fiind de asemenea bogată în calciu. În acest sens, un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Tufts din Statele Unite, efectuat în 2009, a relevat faptul că un consum moderat de bere protejează densitatea minerală a oaselor.

Pentru a obține cele mai mari beneficii pentru sănătate, cercetătorii recomandă consumul de bere nepasteurizată, deoarece pasteurizarea reduce valoarea nutrițională prin înlăturarea componentelor „vii”. Cel mai bun tip de bere este cel nefiltrat, deoarece filtrarea elimină drojdia, bogată în vitamina B.

– Berea are conținut redus de zaharuri

Dacă o doză de cola conține șapte lingurițe de zahăr, iar o cantitate comparabilă de suc de portocale, șase lingurițe, un pahar de 250 de mililitri de bere conține doar o linguriță de zahăr. În plus, berea reprezintă 93% apă, având astfel proprietăți hidratante.

Având în vedere conținutul redus de zaharuri al acestei băuturi, consumul moderat previne diabetul. Un studiu din 2010, efectuat pe un grup de 38.000 de bărbați din Statele Unite, a stabilit că persoanele care au consumat un pahar sau două de bere pe zi, timp de patru ani, au înregistrat o scădere a riscului de diabet de tip 2 cu până la 25%.

– Berea previne maladia Alzheimer

Deși berea este asociată de obicei cu pierderile de memorie, dacă este consumată în exces, cercetătorii britanici indică faptul că această băutură ar putea preveni maladia Alzheimer. Această maladie, asociată cu nivelurile crescute de aluminiu din organism, ar putea fi prevenită printr-un consum moderat de bere, bogată în silicon organic, care reduce cantitatea de aluminiu din corp. Potrivit unui studiu din 2008, publicat în revista Food And Chemical Toxicology, siliconul a redus absorbția de aluminiu din tractul digestiv și a încetinit acumularea acestui metal în organism și țesutul cerebral. Berea ar trebui însă consumată cu moderație – deoarece persoanele care au consumat peste un litru de bere pe zi s-au confruntat cu pierderi de memorie.

– Berea este un balsam excelent pentru păr

Hameiul din care se fabrică berea este bogat în silicați, care conferă strălucire, cresc volumul și întăresc firele de păr de la rădăcină. Pentru a prepara un balsam din bere pentru păr, experții recomandă să se fiarbă în prealabil, pentru evaporarea alcoolului, apoi să se amestece lichidul rezultat, după răcire, cu ulei extravirgin de cocos.

– Berea reglează echilibrul hormonal

Cercetătorii au descoperit că fitoestrogenii din hamei – compușii asemănători cu estrogenul, din anumite plante, printre care și leguminoasele – contribuie la reducerea bufeurilor și altor simptome specifice menopauzei. De asemenea, berea are proprietăți afrodisiace și relaxante, datorită conținutului de hamei, ceea ce favorizează creșterea libidoului.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Ungaria preia soluția României pentru centrala Paks. Două barje vor fi scufundate în Dunăre
Digi24
Mesaje de „La mulți ani” pentru Sfânta Maria 2026: Urări pe care să le trimiți sărbătoriților pe 15 august
Cancan.ro
Cu ce se ocupă acum pensionarul de pe Transfăgărășan? Incidentul deosebit de GRAV care l-a retrogradat din funcție. Avem detalii 💣
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Cum au reușit 24 de iepuri să cucerească un întreg continent și să provoace dezastre. „Invazia începută în 1859 continuă și astăzi”
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
A murit mama Ancăi Alexandrescu. Prezentatoarea TV trece prin clipe extrem de grele
Digi24
Cum a pregătit Rusia „trupe de șoc” care să creeze haos în Rep. Moldova: Un plan pus la cale din „Silicon Valley”-ul Kremlinului
Cancan.ro
650 lei amendă pentru toți pietonii din România care fac acest lucru în timp ce traversează strada, pe zebră. Mulți consideră că este un gest normal, dar legea spune altceva
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Un studiu, în premieră, dezvăluie că doar o oră în plus de somn îi ajută pe studenți să aibă note mai bune
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
„Looksmaxing”: Ce sunt serviciile care promit să „măsoare” frumusețea