Prima pagină » Economic » eMAG lansează un brand propriu de fashion

eMAG lansează un brand propriu de fashion

eMAG lansează un brand propriu de fashion
Retailerul online eMAG.ro a început să vândă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, odată cu lansarea categoriei Fashion, pentru care estimează vânzări de 7,5 de milioane euro în primul an, și lansează și un brand propriu de fashion - RELEASE, a anunțat compania.

În prezent, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul următor va fi extinsă la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, și branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.

În primul an de la lansare, eMAG Fashion își propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.

„Strategia categoriei urmărește conceptul de Fresh Fashion, al cărui public își dorește să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în liniște, de acasă sau de la birou și să economisească timp și bani comandând online”, a declarat, într-un comunicat, Iulian Stanciu, director general eMAG.

Odată cu introducerea gamei Fashion, eMAG lansează și brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienților săi mini-colecții vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar și încălțăminte în tendințe.

„Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecțiilor RELEASE și ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o școală dedicată tinerilor designeri, „Școala de talente Fashion”, în cadrul căreia îi vom stimula să participe și să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, a adăugat Iulian Stanciu.

Clienții categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 și serviciul de retur în 30 zile. Toți clienții vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.

eMAG este cel mai mare magazin online din România, fiind prezent pe toate categoriile de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casă și grădină, cărți, sport, auto și supermarket.

Magazinul online este deținut de grupul Naspers 74,2% și Iulian Stanciu – 25,8%.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Directorul general de la JPMorgan avertizează că slăbiciunea Europei ar putea afecta economia americană
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Fosilele de Anaconda arată de ce sunt acești șerpi atât de mari