Prima pagină » Economic » eMAG lansează un brand propriu de fashion

eMAG lansează un brand propriu de fashion

eMAG lansează un brand propriu de fashion
Retailerul online eMAG.ro a început să vândă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, odată cu lansarea categoriei Fashion, pentru care estimează vânzări de 7,5 de milioane euro în primul an, și lansează și un brand propriu de fashion - RELEASE, a anunțat compania.

În prezent, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul următor va fi extinsă la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, și branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.

În primul an de la lansare, eMAG Fashion își propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.

„Strategia categoriei urmărește conceptul de Fresh Fashion, al cărui public își dorește să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în liniște, de acasă sau de la birou și să economisească timp și bani comandând online”, a declarat, într-un comunicat, Iulian Stanciu, director general eMAG.

Odată cu introducerea gamei Fashion, eMAG lansează și brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienților săi mini-colecții vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar și încălțăminte în tendințe.

„Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecțiilor RELEASE și ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o școală dedicată tinerilor designeri, „Școala de talente Fashion”, în cadrul căreia îi vom stimula să participe și să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, a adăugat Iulian Stanciu.

Clienții categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 și serviciul de retur în 30 zile. Toți clienții vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.

eMAG este cel mai mare magazin online din România, fiind prezent pe toate categoriile de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casă și grădină, cărți, sport, auto și supermarket.

Magazinul online este deținut de grupul Naspers 74,2% și Iulian Stanciu – 25,8%.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Un șofer din București a lovit un copac și două ambulanțe SMURD
Digi24
Vladimir Putin „a otrăvit” mințile rușilor. Mihail Kasianov, despre ultima întâlnire cu liderul de la Kremlin: „Te voi distruge oricum”
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Prosport.ro
Mădălina Ghenea i-a înnebunit pe arabi. Cum și-a făcut apariția în Qatar
Adevarul
Povestea celui mai bogat sat din Ucraina, aflat la graniţa cu România. Paradoxul castelelor din Nyzhnia Apșa
Mediafax
AEP: Peste 2.2 milioane de alegători înscriși pentru alegerile locale parțiale de duminică
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Rachete spațiale, aur ilegal și o misiune imposibilă a Legiunii Străine: De ce nu poate Europa să își apere frontiera din Amazon
Cancan.ro
Ultimele imagini cu Rodica Stănescu înainte să moară! Se transformare radical de dragul iubitului. Intervenții estetice și...
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Un EXPERT spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat INTELIGENTE
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Un fost director Microsoft, impresionat de transformarea României din ultimii ani