Prima pagină » Știri » Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020
Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Prin urmare, pentru comenzile în valoare până în 1.500 de lei, livrate în showroom, clientul trebuie să plătească o taxă de 5 lei la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei dacă plata se face în showroom, ci nu online.

Taxa de 5 lei se aplică și pentru livrările în dulapurile easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG.

Astfel, taxa de livrare în valoare de 5 lei trebuie achitată indiferent dacă produsele sunt livrate în showroom eMag, oficiu poștal sau un dulap easybox.  Înainte de modificările de la sfârșitul lui 2019, lirarea ăn showroom și în easybox erau gratuite.

„Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum și pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depășește 1500 de lei și care sunt achitate în momentul plasării comenzii. În cazul plăților la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

(…) Livrarea în easybox este gratuită pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, conform companiei.

„La eMAG am investit în servicii care oferă valoare adăugată și care permit estimarea precisă a intervalului de livrare, informarea constantă a clientului, livrarea rapidă la easybox sau într-un interval de două ore, în București și Ilfov. Timpul scurt de livrare și predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienți, iar eMAG dezvoltă permanent servicii noi, menite să îmbunătățească experiența de cumpărare a clienților săi.

Livrarea rapidă și predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenționat si subvenționează în continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania își ajustează politica de livrare pentru a răspunde nevoilor clienților săi care își doresc servicii de calitate și livrare rapidă și pentru a susține devoltarea de noi servicii, pe termen lung”, au declarat reprezentanții eMAG pentru zf.ro.

 

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Ce soluții găsesc românii pentru facturile mari de la energie
Digi24
JD Vance: UE nu ar trebui să atace companiile americane pentru „mizerii”. Elon Musk s-a grăbit să-i mulțumească vicepreședintelui
Cancan.ro
💣 în lumea televiziunii: Dan Capatos, DAT AFARĂ de la Antenă, 'la pachet' cu Silviu Andrei!
Prosport.ro
FOTO. Cum arată la 43 de ani Ileana Lazariuc, fosta noră a magnatului Ion Țiriac
Adevarul
Momentul în care un șofer a zburat cu Mercedesul peste un sens giratoriu și alte două mașini. Ce s-a întâmplat
Mediafax
Ce se întâmplă cu vremea în România până în primele zile din 2026. Anunțul meteorologilor
Click
Horoscop săptămâna 5-11 decembrie. Trei zodii își schimbă destinul și dau lovitura pe plan profesional
Digi24
Două scenarii în care rușii ajung la Gurile Dunării. General de top: „E NATO pregătită pentru o asemenea ipostază?”
Cancan.ro
Fiica nelegitimă a lui Putin, recunoscută de niște ucraineni în Paris. IREAL ce s-a întâmplat imediat după
Ce se întâmplă doctore
Planta pe care trebuie să o pui la ușa casei ca să atragi bani, noroc și protecție, conform Feng Shui
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
SUCUL care face MINUNI pentru corp peste noapte
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Ce se întâmplă cu creierul atunci când lucrezi în echipă?