Prima pagină » Sănătate » Mâncate după-amiaza, aceste alimente combat obezitatea. STUDIU

Mâncate după-amiaza, aceste alimente combat obezitatea. STUDIU

Mâncate după-amiaza, aceste alimente combat obezitatea. STUDIU
Beneficiile acestor alimente sunt cunoscute de mult timp, iar oamenii de știință au arătat prin acest studiu că aceste efecte sunt valabile și asupra copiilor.

Beneficiile acestor alimente sunt cunoscute de mult timp, iar oamenii de știință au arătat prin acest studiu că aceste efecte sunt valabile și asupra copiilor.

Gustările de după-amiază, care conțin în special alimente bogate în proteine și în soia, reduc senzația de foame. Ele elimină, totodată, nevoia de a consuma alimente nesănătoase, bogate în grăsimi.

„Studiul nostru a arătat că gustările bogate în proteine, servite după-amiază, îi ajută pe adolescenți să își amelioreze calitatea dietelor lor și să își controleze apetitutul”, a declarat Heather Leidy, coordonatorul studiului.

Studiul a fost realizat pe adolescenți și tineri de ambele sexe, cu vârste cuprinse între 13 și 19 ani.

Voluntarii aveau greutăți corporale normale sau erau supraponderali.

Testele au arătat că astfel de gustări au influențat în mod pozitiv performanțele cognitive și starea de dispoziție.

Studiul a fost publicat în Journal of Nutrition.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Prea mult STRES? De ce ai nevoie de o pauză chiar azi
Digi24
Mesaje de „La mulți ani” pentru Sfânta Maria 2026: Urări pe care să le trimiți sărbătoriților pe 15 august
Cancan.ro
Soțul Annei a ieșit la lumină! A ținut pasul cu pretențiile Julietei de pe Transfăgărășan până i-a ieșit fum din portofel
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Cum au reușit 24 de iepuri să cucerească un întreg continent și să provoace dezastre. „Invazia începută în 1859 continuă și astăzi”
Mediafax
Pagube uriașe după un cutremur puternic în Granada, resimțit în mai multe regiuni din Spania
Click
Destinul trist al Andei Călugăreanu: respinsă de 9 ori la Teatru și părăsită de soț pentru o altă artistă. 34 de ani de la moartea ei
Digi24
Cum a pregătit Rusia „trupe de șoc” care să creeze haos în Rep. Moldova: Un plan pus la cale din „Silicon Valley”-ul Kremlinului
Cancan.ro
Aceste pensii cresc cu 210 lei, de la 1 ianuarie 2027. Care sunt pensionarii din România care se vor bucura de această majorare
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Legumele din întreaga lume dispar. Iată cum ne afectează, fără să știm, alimentația
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
1917, complot la vârful politicii românești. Dezvăluirile ambasadorului Franței privind planul împotriva monarhiei