Ce sunt obligate Ryanair, easyJet și British Airways să facă dacă vor să mai zboare în interiorul Europei după Brexit

Ce sunt obligate Ryanair, easyJet și British Airways să facă dacă vor să mai zboare în interiorul Europei după Brexit
Publicat: 22/03/2017, 14:50

Executivilor principalilor transportatori aerieni le-a fost reamintit în timpul întrevederilor private recente cu oficialii europeni că pentru a continua să opereze pe rute pe continentul european, de exemplu de la Milano la Paris, aceștia trebuie să aibă un sediu pe teritoriul european, iar o majoritate a capitalului acțiunilor lor trebuie să fie deținută de UE.

Dezvoltarea, ce are loc înaintea declanșării articolului 50, asigură cel mai probabil restructurarea companiilor aeriene, fapt ce va avea consecințe economice pentru Marea Britanie, inclusiv pierderea slujbelor.

Linia dură din partea UE ar putea încuraja Marea Britanie să răspundă conform regulamentului propriilor naționali, care ar pune în aceeași situație dificilă companiile aeriene din UE, ce ar putea renunța la investițiile lor în Marea Britanie, pe termen scurt, deși unii dintre aceștia ar putea căuta în timp să-și stabilească propriile filiale britanice.

Abilitatea companiilor precum easyJet de a opera pe rute în Europa continentală a reprezentat una dintre părțile principale ale modelului lor de afaceri, putând existând o dispobilitate a transportatorilor aerieni de a investi în afara Marii Britanii pentru a-și menține cota de piață.

Unele companii aeriene au început deja să caute sedii alternative și să examineze felul în care ar putea asigura deținerea principală a acțiunilor în cadrul unei conduceri europene. Altele însă par numai să spere la flexibilitatea Comisiei Europene față de regulamentul acordului aviatic curent.

Oficialii europeni au fost însă clari în cadrul întrevederilor despre rigiditatea regulamentului, printre preocupările la nivel european că multe companii din industria aviativă neagă consecințele deciziei Marii Britanii de a părăsi UE.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Femeia care apără cerul României. Interviu cu tânăra care se asigură că rachetele rușilor nu...
Babasha a dat lovitura după huiduielile pe Arena Naţională! Anunţul oficial care îi va schimba...
FOTO. Cea mai controversată jucătoare WTA din România face ravagii la început de vară! Imagini...
Unde au fugit azi noapte Irinel Columbeanu și Irinuca, direct de la aeroport. Avem imagini...
Ceva se întâmplă în Crimeea: Ucrainenii distrug antiaeriana rusă și par a pregăti terenul pentru...
Pițurcă Jr. a 'încercuit-o' pe voluptuoasa fiică a Andreei Berecleanu! Adio, ICH! CANCAN.RO publică imaginile...
Kate Middleton, total SCHIMBATĂ la primul eveniment public. Detaliul observat de toți: „Fac progrese bune,...
Experiment Observator. Un permis auto fals costă peste 700 de euro. Cum sunt racolaţi pe...
Cea mai frumoasă zi, transformată într-o traumă! Zeci de copii au fost implicați într-un accident,...
Kate Middleton, prima apariție publică de când a fost diagnosticată cu cancer! Prințesa de Wales...
Au încins atmosfera la malul mării. Canicula le-a făcut pe vedete să renunţe la haine
La câți KM schimbi uleiul la cutia automată? Cât costă și care e cel mai...
Inteligenţa Artificială utilizată de Israel în Gaza ajută la reducerea victimelor civile, sugerează un expert
CRIPTOTEREȘTRII s-ar putea afla PRINTRE NOI, NEDETECTAȚI! Cine sunt aceștia?
Obligatoriu la plata cu CARDUL. Lege definitivă în România. Intră în vigoare azi, 16 iunie
Florian Coldea, legături cu mafia albaneză. Documente oficiale
Ce este creatura cu ochi holbați și dinți ascuțiți care a eșuat la mal. A...
Fotografia sfâșietoare de la priveghiul Ancăi Molnar. Fiul de 14 ani, îndurerat lângă sicriu
Gagea și Alexandra, din nou împreună? Cum a fost sărutul din Camera roșie: „Am avut...
Saveta Bogdan, adevărul despre cererea în căsătorie făcută de Gheorghe Turda. Care este, de fapt,...
BANCUL ZILEI. Ștrulă: - Măi Bulă, familia ta din câte persoane e compusă?
Un italian este primul pacient din Europa cu febră Oropouche
×