Prima pagină » Sănătate » PORTOCALA previne apariția ACNEEI și hidratează PIELEA. Cinci BENEFICII pentru sănătate

PORTOCALA previne apariția ACNEEI și hidratează PIELEA. Cinci BENEFICII pentru sănătate

PORTOCALA previne apariția ACNEEI și hidratează PIELEA. Cinci BENEFICII pentru sănătate
Portocala. Beneficii pentru sănătate. Vezi ce efecte are consumul de portocale asupra inimii și de ce previne cancerul

Portocala previne apariția acneei

Portocalele sunt fructe bogate în vitamina A, care previne dezvoltarea și răspândirea bacteriilor și virusurilor în organism. De asemenea, această vitamină este des utilizată ca ingredient de bază în produsele cosmetice antiacneice, deoarece reduce inflamația și, astfel, îmbunătățește aspectul pielii. Totodată, acidul citric are puternice efecte exfoliante, înlăturând cu succes celulele moarte de la suprafața pielii și micșorând porii, prevenind astfel apariția acneei.

Portocala hidratează în profunzime pielea

Acidul citric este un compus-cheie în ameliorarea aspectului ridurilor și catifelarea pielii. Se găsește în toate citricele și este utilizat inclusiv în produsele cosmetice exfoliante, deoarece curăță bine, dar hidratează în același timp pielea.

Datorită antioxidanților din compoziție, portocalele te protejează de efectul nociv al soarelui, protejându-ți pielea de diverse probleme și prevenind totodată cancerul de piele.

Portocala poate avea efecte anticancerigene

Un studiu publicat în revista științifică American Journal of Epidemiology concluzionează că un consum regulat de banane, portocale și suc de portocale în primii doi ani de viață poate scădea riscul de apariție a leucemiei.

Fiind o sursă bogată în vitamina C, un puternic antioxidant, portocalele ajută, de asemenea, la combaterea radicalilor liberi responsabili de instalarea cancerului. Conținutul crescut de fibre din portocale este benefic și în prevenirea cancerului colorectal.

Portocala menține inima sănătoasă

Fibrele, potasiul, vitamina C și colina din compoziția portocalelor sunt substanțe care contribuie la menținerea stării generale de sănătate, dar în special a sănătății inimii. Totodată, aportul considerabil de potasiu previne pierderea masei musculare, atacul cerebral, menține sănătatea oaselor și reduce riscul de formare a pietrelor la rinichi.

Portocala previne sau ține sub control diabetul

Studiile arată că persoanele diagnosticate cu diabet de tip 1 care au un regim alimentar bogat în fibre au glicemia în parametri normali, iar cele cu diabet de tip 2 pot sesiza o îmbunătățire a nivelului de zahăr din sânge, a lipidelor și a insulinei. Cu toate acestea, portocalele au un conținut destul de mare de fructoză, motiv pentru care trebuie consumate cu moderație de către persoanele cu diabet.

De asemnea, portocala poate fi un aliat de nădejde în bucătărie.

Tortul de portocale:

Mai multe informații despre beneficiile portocalei pe CSID

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Sindicatul MIPE, replică pentru Dragoș Pîslaru: „Părăsit de propriul ministru, MIPE își caută ministru”
Digi24
Mesaje de „La mulți ani” pentru Sfânta Maria 2026: Urări pe care să le trimiți sărbătoriților pe 15 august
Cancan.ro
Soțul Annei a ieșit la lumină! A ținut pasul cu pretențiile Julietei de pe Transfăgărășan până i-a ieșit fum din portofel
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
În ce condiții poate conduce o persoană cu epilepsie. Ce prevede legea în cazul accidentului din Brașov
Mediafax
Pagube uriașe după un cutremur puternic în Granada, resimțit în mai multe regiuni din Spania
Click
Coșmar pentru pasagerii unui zbor Ryanair. Oamenii au leșinat și au vomitat după ce au stat blocați în avion
Digi24
Cum a pregătit Rusia „trupe de șoc” care să creeze haos în Rep. Moldova: Un plan pus la cale din „Silicon Valley”-ul Kremlinului
Cancan.ro
Aceste pensii cresc cu 210 lei, de la 1 ianuarie 2027. Care sunt pensionarii din România care se vor bucura de această majorare
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Legumele din întreaga lume dispar. Iată cum ne afectează, fără să știm, alimentația
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
De ce ți se face somn după-amiaza? Ar putea avea legătură cu ceea ce mănânci!