Prima pagină » Social » Vânzările online au explodat, creșteri cu 400% în 2020! Cumpărături surpriză făcute de români!

Vânzările online au explodat, creșteri cu 400% în 2020! Cumpărături surpriză făcute de români!

Vânzările online au explodat, creșteri cu 400% în 2020! Cumpărături surpriză făcute de români!

Vânzările online de alimente au crescut cu 400% din martie până acum, iar cele ale produselor de sport şi fitness, cu 250%, arată un studiu realizat de compania VTEX în 40 de ţări, inclusiv România.

Cea mai mare creştere în vânzările online a avut-o categoria produselor alimentare.

Categoria Sport&fitness, la mare căutare

Începând cu luna martie, vânzările online de alimente au crescut cu până la 400%, avansul rămânând constant în ultimele luni, la peste 300%. O evoluţie similară a avut-o categoria sport & fitness, ce a atins în luna iunie o creştere de 250% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Trendul de creştere s-a menţinut pe tot parcursul anului, ultimele luni consemnând o majorare de peste 150%.

Produsele şi decoraţiunile pentru casă, jucăriile, cărţile, bijuteriile şi electronicele au înregistrat, de asemenea, vânzări de peste 150%. În ultimele luni, avansul s-a păstrat în jurul unei creşteri de 100%.

Creşterea vânzărilor online a fost susţinută şi de intrarea de noi categorii de clienţi în eCommerce. Dacă până anul trecut cumpărăturile pe Internet erau considerate a fi, în principal, apanajul persoanelor mai tinere, anul acesta, la nivel mondial, mai multe milioane de clienţi de peste 50 de ani, cu disponibilitate mai mare de cumpărare, au făcut achiziţii online. Un alt factor care a contribuit la evoluţia pozitivă a industriei eCommerce în 2020 a fost gradul mare de deschidere al comercianţilor către a face parteneriate, asocieri, către a găsi noi surse de venit. Este o tendinţă care se va manifesta şi în perioada următoare şi care determină o creştere rapidă a numărului de marketplace-uri.

Anul 2020 a generat o schimbare radicală a comportamentului de consum în toată lumea. Iniţial, lockdown-ul a fost motorul principal pentru creşterea vânzărilor, mai ales pe categorii de produse neajunse încă la o maturitate în eCommerce. Ulterior, clienţii au găsit suficiente motive pentru a păstra acest comportament de consum: posibilitatea de a face abonamente la anumite servicii, comoditate, acces mai rapid la o gamă mai mare de produse, economii de timp şi bani, siguranţă mai mare etc”, spune Cristi Movilă, Growth Leader pentru Europa Centrală şi de Est la VTEX.

Recomandarea video

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Directorul general de la JPMorgan avertizează că slăbiciunea Europei ar putea afecta economia americană
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Fosilele de Anaconda arată de ce sunt acești șerpi atât de mari