Prima pagină » Actualitate » Pe 1 octombrie 2022, Petru din Prahova a încheiat un contract de prosumator cu Engie. Ce a pățit acum, după 4 luni

Pe 1 octombrie 2022, Petru din Prahova a încheiat un contract de prosumator cu Engie. Ce a pățit acum, după 4 luni

Pe 1 octombrie 2022, Petru din Prahova a încheiat un contract de prosumator cu Engie. Ce a pățit acum, după 4 luni

Petru din Prahova a încheiat un contract de prosumator cu Engie în luna octombrie a anului trecut. Însă, în loc să primească factura, bărbatul a fost nevoit să facă mai multe sesizări pentru a rezolva problema. 

În speranța unei rezolvări mai rapide a situației, bărbatul a scris unei publicații locale, sperând că totul se va finaliza mai curând.

Iată ce a scris bărbatul:

Bună ziua, as dori sa va semnalez o problema în ceea ce privește relația cu furnizorul de servicii ENGIE România sucursala Prahova.

Sunt client la ei de mai mulți ani, iar din 1.10.2022 am semnat un contract de prosumator cu Engie. Începând cu aceasta data ar fi trebuit sa se emită facturi conform noului meu statul de client. Acest lucru nu s-a intamplat.

Am așteptat pana in decembrie sperând ca se remediază problema. Începând cu data de 16 decembrie am început sa întreb ce se întâmplă. Prima sesizare făcută a fost telefonic, iar persoana cu care am vb a spus ca va face o sesizare scrisa in numele mea. Răspunsul a venit spunandu-mi ca pana la finele anului 2022 cel târziu începutul lunii ianuarie se va remedia situația.

Am așteptat pana în data de 10.01.2023 cand am făcut din nou sesizare (nr1892280) în scris prin formularul de pe site dar și telefonic și mi s-a primit ca răspuns voi primi factura pana cel târziu sfârșitul lunii ianuarie.

În data de 25.01.2023 am reluat procedura de sesizare (nr.1907310) atât în scris cât și telefonic și răspunsul a fost sa nu ma grăbesc pentru ca nu s a sfârșit luna și voi primi factura conform contractului pana la sfarsitul lunii ianuarie.

În data de 31.01.2023 după o discuție telefonica cu o angajată din call-center de la Engie, am fost asigurat ca se interesează, va face o noua sesizare și va reveni cu un raspuns în aceeași zi sau cel târziu ziua următoare, lucru care nu s a intamplat.

Citește și De ce apar pe facturile locuitorilor din Mitică Apostol servicii de canalizare, deși cartierul nu are rețea funcțională
În data de 02.02.2023 am scris din nou o sesizare( nr.1933826)la care raspunsul a fost ca voi fi instiintat imediat ce vor avea un răspuns nemaifiind specificat de data aceasta un termen. Menționez ca din octombrie nici pentru furnizarea de gaze nu am primit factura. De asemenea as dori sa va informez ca am prieteni, prosumatori în contract cu ENGIE, care au primit facturi.

Consider ca atitudinea pe care o adopta Engie este de desconsiderare a clienților nu respecta contractul semnat. Atașat am pus doua print screen-uri de la sesizări. Am mai și sters din ele pentru ca am sperat sa nu ajung în situația de a ma folosi de ele. În mod sigur în baza lor de date exista și toate sesizările dar și discuțiile telefonice. Va mulțumesc. Cu respect, Petru C.”, arată obsrvatorulph.ro.

Din fericire pentru Petru, în tuma unei solicitări din partea presei locale. acesta a primit un răspuins, dar și facturile pentru care făcea sesizări de peste două luni.

Ce spune Engie

”Clientul în cauză a contractat o ofertă combinată de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice, cu valoare fixă lunară, în luna februarie 2021. Ulterior, începând din octombrie 2022, acesta a devenit prosumator. Din acel moment, produsul contractat inițial nu mai era compatibil cu modalitatea de facturare aplicabilă prosumatorilor, fapt pentru care a fost necesară încheierea de contracte separate pentru furnizarea de gaze naturale și furnizarea de energie electrică.

Clientului i s-a propus această soluție în noiembrie 2022 și a fost finalizat procesul efectiv în decembrie 2022.Facturarea energiei electrice în calitate de prosumator s-a putut realiza începând cu luna ianuarie 2023. Clientul a fost contactat de către consilierii noștri, i s-au adus toate clarificările necesare și s-a agreat modalitatea de plată a facturilor respective”.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Când ospățul duce la spital. Medic chirurg: „Colecistul primește rapid nota de plată. Credeți-mă pe cuvânt, va durea tare”
Digi24
Cea mai scăzută temperatură de pe Pământ în acest moment. Zilele următoare sunt prognozate și -60 de grade Celsius
Cancan.ro
ULTIMUL mesaj al lui Ion Drăgan. Ce a postat artistul, cu câteva ore înainte să moară
Prosport.ro
FOTO. Mădălina Ghenea le-a tăiat răsuflarea tuturor când a apărut așa la filmări
Adevarul
Mesajele subtile ale ambasadelor străine pentru România: amenințări din Rusia, prietenie din SUA, solidaritate din Franța
Mediafax
Premiu uriaș la loterie de Crăciun. Biletul câștigător, în valoare de 1,8 miliarde de dolari, a costat 2 dolari
Click
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Digi24
A murit Pat Finn. Actorul din serialele „Seinfeld” și „Friends” avea 60 de ani
Cancan.ro
Ce mâncau Nicolae și Elena Ceaușescu în prima zi de Crăciun. Meniul strict era făcut cu o zi înainte
Ce se întâmplă doctore
Mihai Voropchievici avertizează: Această zodie este vizată de o forță malefică, pe final de 2025
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Dacia deschide comenzile noului Spring pe piețele vest-europene. România încă vinde vechea generație
Descopera.ro
Misterul Triunghiului Bermudelor, posibil rezolvat! Ce au descoperit doi seismologi?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Telescopul SPHEREx a finalizat prima hartă cosmică a întregului cer