Prima pagină » Sănătate » STUDIU. Câtă ciocolată trebuie să mănânci dacă vrei să slăbești

STUDIU. Câtă ciocolată trebuie să mănânci dacă vrei să slăbești

STUDIU. Câtă ciocolată trebuie să mănânci dacă vrei să slăbești
Recunoscută pentru capacitatea sa de a ține la distanță bolile de inimă, ciocolata pare să joace un rol important în procesul de slăbire

Recunoscută pentru capacitatea sa de a ține la distanță bolile de inimă, ciocolata pare să joace un rol important în procesul de slăbire. Aceasta este concluzia la care au ajuns cercetătorii de la BUPA Cromwell Hospital, din Marea Britanie.

Cercetătorii au constatat că persoanele care mănâncă ciocolată regulat, cel puțin de două ori pe săptămână, au un indice de masă corporală mai scăzut fața de cei care includ acest desert ocazional.

„Descoperirile din acest studiu sunt în contrast puternic cu așteptările generale. Cu totii știm că ciocolata este bogată în kilocalorii care pot duce la creșterea în greutate. Totuși, cercetătorii au descoperit o legătură între indicele scăzut al masei corporale și consumul regulat de cicolată. Cercetatorii susțin că aceste constatări se adaugă la numărul tot mai mare de dovezi care sugerează că nu contează cât de mult mănânci, ci contează ceea ce mănânci. Ei cred că ciocolata conține substanțe chimice care au un efect pozitiv asupra metabolismului nostru”, a declarat specialistul în nutriție Shweta Bahsin, de la BUPA Cromwell Hospital.

În cadrul studiului, oamenii de știință au analizat peste 1.000 de bărbați și femei, cu vârste cuprinse între 20 și 85 de ani, care nu aveau în istoria medicală probleme cardiovasculare, diabet sau colesterol ridicat. Aceștia au fost întrebați de câte ori pe săptămână mănâncă ciocolată și le-a fost măsurată greutatea. Toate datele adunate indicau o masă corporală mai scăzută pentru cei care mâncau cicolata. Aceștia aveau un aport de calorii mai mare, au mâncat multe grăsimi saturate și nu au exercitat mai mult efort decât colegii lor care nu mâncau ciocolata.

Datele cercetării, publicată în jurnalul Archives of Internal Medicine, mai arată că  indiferent cât au interpretat cercetătorii datele și le-au combinat în funcție de vârstă, sex, activitate fizică sau alte criterii, consumul de ciocolată conducea mereu către un indice al masei corporale mai scăzut. Astfel, persoanele care mănâncă ciocolată des sunt mai slabe decât cele care evită să mâncă acest dulce.

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Ce gătim de Sfânta Maria. 5 rețete tradiționale pentru masa de sărbătoare
Digi24
Alertă la Costinești după ce pe plajă a fost descoperit un obiect suspect
Cancan.ro
Aceste pensii cresc cu 210 lei, de la 1 ianuarie 2027. Care sunt pensionarii din România care se vor bucura de această majorare
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Criza de la Cernavodă și capcana orelor de vârf: obiceiul banal care umflă factura între 19:00 și 23:00
Mediafax
SUA își pune aliații NATO la test: Trump decide cine rămâne „loial” înainte de retragerea trupelor din Europa
Click
De ce vezi curieri nepalezi cu geci și mănuși la temperaturi de 40°C. Explicația este surprinzătoare
Digi24
„Nu va mai fi nici Moscova, nici Sankt Petersburg”. Ideologul lui Putin, teorie apocaliptică despre „probabilul” război nuclear
Cancan.ro
4.000 lei amendă tuturor românilor care locuiesc la casă și fac acest lucru în curte, crezând că nu îi vede nimeni
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Legumele din întreaga lume dispar. Iată cum ne afectează, fără să știm, alimentația
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Ce alternative la alergare sunt recomandate pentru impact redus asupra articulațiilor?