Prima pagină » Actualitate » România, promovată în Marea Britanie: 250 de AUTOBUZE din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool poartă mesajul „Hop on board to România”

România, promovată în Marea Britanie: 250 de AUTOBUZE din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool poartă mesajul „Hop on board to România”

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) intensifică eforturile de promovare a României ca destinație turistică în Regatul Unit, prin participarea la târgul internațional de turism „World Travel Market” (WTM) și o campanie outdoor desfășurată pe autobuzele din orașele Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool.

Potrivit MEAT, aceste iniţiative se desfăşoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, şi sunt orientate către atragerea turiştilor britanici şi a celor internaţionali.

MEAT participă, în perioada 5-7 noiembrie, la WTM Londra, un eveniment Business-to-Business (B2B) de referință pentru profesioniștii din domeniul turismului. Standul național al României reunește 35 de co-expozanți, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociații și federații de profil și Organizații de Management al Destinației.

În cadrul standului României, co-expozanții au la dispoziție spații dedicate pentru întâlniri B2B și o zonă de conferințe unde vor susține, pe durata celor trei zile de manifestare expozițională, prezentări despre oferta turistică locală. În plus, ansamblul folcloric din Craiova va fi prezent pentru a interacționa cu vizitatorii, în scopul promovării autenticității și tradițiilor românești. De asemenea, Primarul Municipiului Craiova, doamna Lia Olguța Vasilescu, este prezentă pentru a face cunoscută povestea Târgului de Crăciun din Craiova, recunoscut drept unul dintre cele mai frumoase din Europa și clasat pe locul al II-lea în topul European Best Destinations.

Simultan cu prezenţa la WTM, România derulează în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie, o campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Campania include, astfel, 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional. Acţiunea, care poartă mesajul „Hop on board to Romania” va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomeraţia urbană şi de audienţa diversificată din aceste oraşe.

Regatul Unit se numără printre principalele pieţe de interes pentru turismul românesc. Conform estimărilor pentru anul curent, britanicii vor realiza peste 97 de milioane de călătorii internaţionale, cheltuielile urmând să atingă 90,46 miliarde de dolari. Interesul lor faţă de România a crescut constant în ultimii ani, în perioada 2007-2017 destinaţia România înregistrând cel mai mare ritm de creştere în opţiunile acestora de vacanţă, cu o revenire spectaculoasă în 2022, atunci când a fost atinsă o creştere de 280% faţă de 2021. Trendul crescător s-a menţinut şi în 2023, cu o creştere de 26,5%.

În general, turiştii britanici sunt atraşi de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural şi de oferta de city-break, precum şi de conectivitatea aeriană optimizată între cele două ţări.

Prin intermediul schemei de ajutor de minimis aprobată prin Ordinul nr. 330/2023, cheltuielile operatorilor economici, prezenți în standul României de la WTM Londra, sunt acoperite în totalitate, în ceea ce privește taxa de participare, închirierea spațiului și personalizarea desk-urilor.

De asemenea, MEAT suportă 50% din costurile de transport extern pentru câte un reprezentant al fiecărui operator economic, cu condiția ca această sumă să nu depășească 500 de euro, precum și 50% din prețul primei nopți de cazare, la nivelul baremelor stabilite pentru instituțiile publice.

CITEȘTE ȘI:

TURISMUL adaptiv, noua strategie de dezvoltare a turismului. Oprea: Un mediu incluziv și accesibil pentru toți / Ghid de comunicare pentru hotelieri

Salinele exploatate turistic primesc un „boost” financiar/SALROM vrea să valorifice golurile miniere din saline

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarma medicilor: Boala care revine și amenință bebelușii
Digi24
Avionul premierului slovac a fost puternic avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”
Cancan.ro
BREAKING | Wiz Khalifa, condamnat în România la 9 luni de închisoare cu executare!
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Detaliul din biroul lui Vladimir Putin care a dat de gol o nouă minciună a propagandei Kremlinului
Mediafax
Sărbătorile dăunează grav sănătății. Ce probleme medicale riscă românii în această perioadă
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Guvernul va achita o datorie veche de peste 30 de ani către SUA, pentru un credit folosit la importul de bumbac
Cancan.ro
A început războiul pentru averea Rodicăi Stănoiu! Moștenitorii surpriză, care i-au luat fața Puișorului
Ce se întâmplă doctore
Vremea se schimbă radical înainte de sărbători! Care sunt zonele în care va ninge abundent de Crăciun
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Un român a mers ani de zile cu o Toyota hibrid, dar nu i-a făcut niciun schimb de ulei: „Am crezut că e electrică”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
Se apropie sfârșitul unei ere în turism? City break-urile ieftine ar putea ajunge o raritate