Postul american de televiziune, CNN, a anunţat joi că se pregătește de restructurare, în contextul scăderii audiențelor, astfel că aproximativ 200 de posturi vor dispărea.
Potrivit directorului general al CNN, Mark Thompson, vestea este rea pentru unii și bună pentru alții, având în vedere că numărul concedierilor va fi acoperit cu 200 de angajări pe poziții ce implică activități digitale.
„Dacă nu creştem cu adevărat şi convingător audienţele pe noile platforme, perspectivele noastre de viitor nu vor fi bune. În cele din urmă, CNN trebuie să fie aşa cum a fost de-a lungul istoriei: o modalitate indispensabilă de informare pentru milioanele de cetățeni aflați în fața televizoarelor”, a transmis Thompson.
Prin reducerea locurilor de muncă, CNN caută să-şi eficientizeze activitatea şi să-şi majoreze ofertele de abonament digital pentru a se alinia mai bine tendinţelor consumatorilor. CNN va concedia aproximativ 6% din forţa sa de muncă, postul de televiziune urmând să se concentreze pe online.
Strategia de restructurare este finanţată printr-o investiţie de 70 de milioane de dolari din partea Warner Bros. Discovery, societatea care deţine postul.