Top 10 trenduri în consumul lui 2017
1. „Midorexia” – tendința de a arăta mai tânăr decât ești dezvoltă și va dezvolta o întreagă industrie: Home, beauty, dating, fitness, food, health, life, money, startup și călătorii. Toate celebrează schimbarea raportului individului cu propria vârstă, notează Mediafax.
2. Shopping-ul ca modalitate de joacă pentru copii pregătind și făcând efectiv accesul nelimitat și direct al copiilor la shopping.
3. Extraordinarul în toate. De la modă și design la locuri mai mari în avioane dedicate celor obezi.
4. Shopping tot mai rapid. Consumatorul nu are răbdare. Este impulsiv și vrea să fie recompensat imediat.
5. Alura de autenticitate atrage și vinde. De la mâncare la tradiții.
5. Alura de autenticitate atrage și vinde. De la mâncare la tradiții.
6. Identitatea este în Top. De la identitatea personală la cea de grup și de comunitate. Se caută identitatea într-o lume globalizată.
7. Personalizare. Chiar dacă producția este industrială, consumatorul preferă personalizarea obiectului/serviciului prestat.
8. Comportamentul post-cumpărare, momentul în care consumatorul își exprimă aprecierea sau insatisfacția pentru produsele achiziționate. Consumatorul poate face „reclamă” negativă și acest lucru poate dăuna pe termen lung produsului.
9. Caracter privat și sigur. Mai ales în contextul migrațiilor și al populismului politic.
10. Starea de echilibru între minte și corp-status individual. Grija pentru propriul corp-industrie și pentru spirit, acceptarea mentoratului.