Prima pagină » Sănătate » Riscul la care gravidele vegetariene își expun viitorul copil. În adolescență, acesta poate dezvolta o afecțiune gravă

Riscul la care gravidele vegetariene își expun viitorul copil. În adolescență, acesta poate dezvolta o afecțiune gravă

Riscul la care gravidele vegetariene își expun viitorul copil. În adolescență, acesta poate dezvolta o afecțiune gravă
Viitoarele mame care sunt vegetariene prezintă un risc ridicat de a naște copii predispuși la dependența de droguri, pentru că, în timpul dezvoltării intrauterine, ei duc lipsă de vitamina B12, arată o cercetare recentă.

Studiul, realizat de National Institute on Alcohol Abuse and Alcoholism, arată că adolescenții ale căror mame nu au mâncat carne în timpul sarcinii prezintă un risc crescut de depedență la diverse substanțe. 

De fapt, ei sunt mai predispuși consumului de alcool, de canabis și fumatului, decât sunt cei de-o vârstă cu ei ale căror mame au consumat carne în timpul sarcinii. 

Totuși, autoritățile sanitare din Marea Britanie au declarat că este nevoie de cercetări suplimentare înainte de tragerea unor concluzii definitive. 

În cadrul cercetării citate au fost monitorizați aproximativ 15.000 de copii născuți în zona Bristol între 1991 și 1992 și s-a realizat comparația între copiii mamelor vegetariene și cei al mamelor care consumau carne. 

Au fost evaluați 5.246 de copii, cu o vârstă medie de 15.5 ani. 

În urma evaluării, cercetătorii au descoperit o legătură între vegetarianismul din timpul sarcinii și riscul crescut de depedență de diverse substanțe în cazul copiilor născuți de acele mame. 

În contextul în care renunțarea la carne a devenit tot mai populară în rândul populației, specialiștii atrag atenția asupra acestor concluzii, care, deși nu sunt finale, ar trebui să le pună pe gânduri pe femeile vegetariene care doresc să rămână însărcinate. 

De asemenea, autorul principal al studiului, Joseph Hibbeln, susține că, deși femeile sunt de multe ori sfătuite să reducă consumul de carne, acest lucru poate cauza deficiențe de nutriție în cazul fătului, care ar putea afecta dezvoltarea creierului în cazul micuțului. 

Pentru a reduce acest risc, femeile vegetariene însărcinate nu trebuie neapărat să înceapă să mănânce carne, ci este recomandat ca ele să aibă grijă să consume suficienți nutrienți care se găsesc în carne și pește, cum ar fi vitamina B12, vitamina D și fier. Aceste substanțe pot fi asimilate prin intermediul alimentelor vegetariene special create. 

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
I-au ademenit, i-au drogat și i-au ucis! Cuplu de ROMÂNI, condamnat în Anglia
Digi24
Misterul celor doi soldați germani găsiți în Dunăre. Plăcuțele de identificare și o motocicletă ar putea dezvălui cine au fost
Cancan.ro
4.000 lei amendă tuturor românilor care locuiesc la casă și fac acest lucru în curte, crezând că nu îi vede nimeni
Prosport.ro
FOTO. Antonela, iubita mult mai tânără a milionarului Arpad Paszkany, în jacuzzi
Adevarul
Criza de la Cernavodă și capcana orelor de vârf: obiceiul banal care umflă factura între 19:00 și 23:00
Mediafax
Moldova și Ucraina au BĂTUT palma! Înțelegerea produce EFECTE și în România
Click
Cezar Ouatu, topit după fiica lui. Imagini adorabile cu Serena Maria: „Simți cum timpul se oprește”
Digi24
Fiul lui Borcea, Patrick, pus sub monitorizare electronică după ce a intrat în locuinţa fostei iubite şi ar fi agresat-o
Cancan.ro
Explicația halucinantă a pensionarului SRI despre Anna. Cum a încercat 'Romeo' de pe Transfăgărășan să iasă basma curată după ce familia l-a luat la întrebări
Ce se întâmplă doctore
Electrocasnicul care nu trebuie să-ți lipsească din casă ajunge de astăzi, 13 august, în toate magazinele Lidl! Clienții Lidl Plus îl pot cumpăra la preț redus
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Test de cultură generală. De ce avem gene?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULIŞOR: – Tată, ce trebuie să vând pentru a-mi cumpăra mașini, iahturi...
Descopera.ro
Această țară ar putea deveni prima din lume care elimină hepatita C