Prima pagină » Sport » De ce nu este Simona Halep multimilionară: „Ar fi fost un produs de marketing mai bun dacă era din China sau din SUA”

De ce nu este Simona Halep multimilionară: „Ar fi fost un produs de marketing mai bun dacă era din China sau din SUA”

De ce nu este Simona Halep multimilionară:
Miguel Morales crede că Simona Halep ar câștiga mai multe sponsorizări dacă ar câștiga US Open sau un turneu de Grand Slam.

Deși în ultimul an a avut o ascensiune impresionantă, Simona Halep nu a reușit să-și consolideze foarte bine relația cu sponsorii. Astfel, în timp ce unii jucători câștigă sume foarte mari din contractele de imagine, tenismena română are o singură colaborare, cu o companie de echipament sportiv.

Acest lucru se întâmplă din două motive, crede jurnalistul american Miguel Morales, de la Forbes. Într-un interviu acordat ziare.com, acesta a adus următoarele argumente pentru a explica această situație: faptul că Simona nu a câștigat încă niciun turneu de Grand Slam, dar și acela că sportiva provine dintr-o țară mică.

„Nu cred că este vorba de o problemă managerială. Această problemă este destul de întâlnită în marketing, când vine vorba despre tenisul feminin”, a explicat Morales. „Sponsorii sunt interesați de sportivi din țări cu potențial mai mare, precum Na Li (China) sau Sloane Stephens (SUA), dar și de sportivi care arată bine, cum ar fi cazul Annei Kournikova. (…). Cu siguranță ar fi fost un produs de marketing mai bun dacă era din China sau din SUA, în locul unei piețe mici precum România”, a adăugat el.

Jurnalistul și-a exprimat regretul cu privire la această „discriminare”, însă, în același timp, a subliniat că lucrurile se pot schimba.

„Este păcat să sponsorii nu pot sau vor să-și aleagă țintele în funcție de calitățile, talentul și rezultatele jucătorilor de tenis, dar dacă Simona va câștiga multe trofee, va schimba asta. (…) Dacă Simona câștigă US Open sau alt turneu de Grand Slam, va încasa bonusuri uriașe din contractul de sponsorizare pe care îl are cu Adidas. De asemenea, va urma un nou contract de sponsorizare cu o firmă care produce rachete de tenis. Totuși, trebuie să câștige mai multe turnee de Grand Slam pentru a avea un impact în relația cu sponsorii”, a spus Morales în cele din urmă.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
O crimă care pune gaz pe foc în procesul de mobilizare din Ucraina, în criză de soldați. „Sunt incredibil de ruşinată”
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Ce este „divorțul silențios”: Rămâi căsătorit, dar ieși din relație