COVID-19. Priapismul, un nou simptom la bărbații infectați. Un pacient de 62 de ani a avut erecție timp de 4 ore, la Terapie Intensivă

Redactor:
Dragos Tanase
COVID-19. Priapismul, un nou simptom la bărbații infectați. Un pacient de 62 de ani a avut erecție timp de 4 ore, la Terapie Intensivă
Priapismul, un nou simptom la bărbații infectați (FOTO - ilustrativ: Shutterstock)

Un francez de 62 de ani, infectat cu Covid-19, a manifestat un simptom pe care medicii au spus că nu l-au mai întâlnit până acum: priapismul.

Bărbatul a primit îngrijiri la un spital din apropierea Parisului, iar medicii au spus că nu au observat simptomul neobișnuit, de la început, pentru că erau concentrați pe problemele respiratorii ale acestuia, informează stirileprotv.ro, care citează tgcom24.

Pacientul a avut erecție timp de aproximativ patru ore în timp ce era internat la Terapie Intensivă, cazul său fiind publicat inclusiv de revista American Journal of Emergency Medicine.

Specialiștii au explicat că priapismul este o condiție medicală dureroasă, care nu are legătură cu dorința sexuală și care este întâlnită în mod normal la băieții cu vârste între 5 și 10 ani și la adulții cu vârste între 20 și 50 de ani.

S-a bucurat că are o erecție îndelungată, dar a ajuns de urgență „la cuțit”. Drama unui tânăr de 26 de ani, care a luat Viagra fără rețetă

Electricianul Nat Thind, în vârstă de 26 de ani, a fost operat de urgență la penis, după ce, vara trecută, a luat Viagra fără rețetă, scrie dailystar.co.uk.

Operația a eșuat și medicii s-au chinuit trei zile să găsească o soluție, până când organul genital al bărbatului a devenit flasc în mod natural. Doar că, de atunci, Nat nu a mai reușit să aibă nicio erecție.

„Nu sunt deprimat de ceea ce s-a întâmplat. Am ajuns să fac haz de necaz. Am avut o viață sexuală sănătoasă înainte de incident și e evident că acum totul s-a terminat”, a declarat Nat.

Voia o noapte de neuitat și și-a injectat Viagra în penis / Ce s-a întâmplat cu bărbatul care a avut o erecție de 2 săptămâni

Un scriitor specializat în scrieri erotice a fost spitalizat mai bine de două săptămâni, anul trecut, din cauza unei erecții „nesfârșite”, după ce și-a injectat Viagra în penis pentru a avea o noapte de neuitat.

Danny Polaris, originar din Swansea, Marea Britanie, petrecea la Berlin cu prietenii lui, când a întâlnit o asistentă cu care s-a dus ulterior acasă.

După ce a întâmpinat unele dificultăți în dormitor, băiatul galez a decis să încerce un medicament care îmbunătățește erecția, pe care și l-a administrat printr-o injecție în penis.

Danny credea că nu vor exista efecte secundare dăunătoare ale medicamentelor, dar după două săptămâni, bărbatul încă avea erecție.

Danny a spus că erecția „nesfârșită” l-a lăsat în agonie și i-a avertizat pe bărbați să fie atenți înainte de a lua în considerare injectarea de Viagra în bărbăția lor.

Bărbatul a declarat pentru PinkNews: „Am fost la o petrecere într-un club și am luat un Viagra înainte să ajung acolo. Am întâlnit o asistentă, cu care m-am dus acasă și care mi-a injectat un intensificator de erecție. La început nu am vrut să fac asta, dar ulterior am fost de acord. M-am gândit, de ce nu, ce ar putea merge prost? Este una dintre cele mai proaste decizii din viața mea”.

Danny s-a trezit a doua zi dimineață alarmat să constate că erecția continua să fie destul de puternică, dar inițial nu s-a gândit că are nevoie de îngrijiri medicale.

Ulterior, acesta a participat la festivalul Berlin Pride, unde spune că și-a înfășurat penisul în ceva rece în încercarea de a-și calma durerea.

Dar a început să se îngrijoreze a doua zi, când erecția încă persista și a fost dus la spital având „dureri atroce”.

De atunci, medicii de la un spital din Berlin l-au diagnosticat pe Danny cu priapism și a fost supus unei serii de tratamente în încercarea de a-l scăpa de erecție.

Inchide