Prima pagină » Știri » Kaufland lansează „marea cuponiadă”. Retailerul preia strategia folosită de companiile americane

Kaufland lansează „marea cuponiadă”. Retailerul preia strategia folosită de companiile americane

Kaufland lansează
Kaufland, cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, a lansat o ofertă de reduceri prin cupoane, un instrument folosit frecvent de retailerii din Statele Unite.

Discounterul german le oferă clienților posibilitatea să beneficieze de anumite reduceri atât timp cât se prezintă la casă cu un cupon decupat din ziarul magazinului.

Campania este valabilă până pe 30 martie, de joi până duminică.

„Decupează din ziarul Kaufland cuponul de reducere, ia de la raft produsul indicat pe cupon și la casa de marcat se aplică instant reducerea înscrisă pe acesta”, explică reprezentanții Kaufland.

Reducerea se aplică la prețul de raft al produsului, numai în perioada valabilității cuponului.

Cuponul promoțional corespunde unei singure achiziții pentru un produs participant la campanie (o bucată). În cazul în care produsul de pe cupon face parte dintr-un sortiment cu mai multe variante de articole (menționate în cupon), achiziția cu reducere se aplică unui singur articol (o bucată) din respectivul sortiment.

Un cupon de reduceri poate fi folosit pentru achiziția unui singur produs. Cu toate acestea, nu este restricționat numărul de cupoane folosit. Kaufland România, în calitate de organizator, nu va verifica proveniența cupoanelor din ziarul Kaufland primite la casele de marcat din magazine, nici nu va efectua verificări ale traseului cupoanelor cu reduceri după efectuarea distribuției ziarelor Kaufland în căsuțele poștale.

Rețeaua Kaufland România se ridică la 91 de magazine. Cel mai recent a fost deschis la finele săptămânii, la Oradea.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry și Carrefour. În 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifră de afaceri netă de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
O crimă care pune gaz pe foc în procesul de mobilizare din Ucraina, în criză de soldați. „Sunt incredibil de ruşinată”
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
De ce poți simți singurătate chiar și atunci când ai prieteni și cum poți restabili legăturile?