Prima pagină » Magazin » „Biblia” showbiz-ului hollywoodian a fost vândută

„Biblia” showbiz-ului hollywoodian a fost vândută

Revista Variety, una dintre cele mai vechi și mai respectate surse de informații din industria de divertisment americană, a fost vândută de compania britanică Reed Business Information grupului de presă american Penske Media Corporation (PMC), informează AFP.

Revista Variety, una dintre cele mai vechi și mai respectate surse de informații din industria de divertisment americană, a fost vândută de compania britanică Reed Business Information grupului de presă american Penske Media Corporation (PMC), informează AFP.

Finalizarea tranzacției între compania care deținea această publicație, Reed Business Information, și noul proprietar, Penske Media Corporation, a fost anunțată marți de cele două societăți.

Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.

„Începând din 1905, Variety a fost una din principalele surse de informare din lume despre sectorul divertismentului și este în prezent una dintre cele mai cunoscute mărci de presă”, a declarat Jay Pensek, cel care controlează compania PMC, noul proprietar al Variety.

El a precizat că planul companiei PMC este de a crește prezența mărcii Variety în alte medii, precum internet, televiziune, pe telefoanele inteligente, dar și pe piețele internaționale.

PMC este un grup de presă care desfășoară operațiuni pe internet, având sediul central la Los Angeles. Compania PMC este deținută de Jay Penske, care este președinte și CEO al acestui grup de presă. În afară de revista Variety, PMC mai deține site-urile Boy Genius Report, Deadline.com, OnCars.com, HollywoodLife.com, Movieline, MailTimes și TVLine.

Revista Variety, una dintre cele mai vechi și mai respectate surse de informații din industria de divertisment americană, a fost scoasă la vânzare în luna martie a acestui an, după cum au anunțat, la momentul respectiv, compania Reed Business Information (RBI). RBI, care a deținut Variety din anul 1987, a luat decizia de a vinde revista în concordanță cu strategia sa din ultimii trei ani, care vizează despărțirea grupului RBI de publicațiile americane tipărite.

„Odată cu atenția tot mai mare pe care RBI o acordă serviciilor online și cu vinderea celorlalte reviste tipărite americane pe care le-am avut, tuturor ni se pare acum o decizie logică să vindem și această afacere”, a declarat, pe 23 martie, Mark Kelsey, directorul executiv al companiei Red Business Information.

„Variety dispune de o echipă incredibil de talentată, care a reușit să inoveze și să dezvolte această franciză în industria știrilor și analizelor din showbiz. Nu am niciun dubiu că afacerea va continua să prospere și sub conducerea noului patron”, a adăugat Mark Kelsey la momentul respectiv.

Variety a fost înființată la New York, în 1905, de Sime Silverman, sub forma unei reviste săptămânale care oferea informații din industria de divertisment și din comerț, dar a devenit o publicație zilnică, cu sediul la Los Angeles, începând abia din 1933. Revista are și un site propriu, lansat în 1998, și oferă cititorilor informații și analize din domeniul producțiilor cinematografice și de televiziune, date de box office și alte informații despre contractele de afaceri semnate în industria de divertisment din Statele Unite.

Variety s-a confruntat însă în ultimii ani cu concurența tot mai puternică din partea „rivalilor” de la The Hollywood Reporter, Deadline Hollywood și The Wrap, ca și din partea site-urilor care postează gratuit știri și informații din showbizul american.

La sfârșitul anului 2009, Variety a luat decizia ca întregul ei conținut online să poată fi consultat doar prin plata unei taxe, însă numărul de accesări a paginilor sale a scăzut cu 40%, potrivit companiei de măsurare a audienței Nielsen.

Publicitatea reprezintă o sursă majoră de venituri pentru această revistă zilnică, în special pe durata sezonului premiilor de la Hollywood, atunci când studiourile de producție cinematografică plătesc sume considerabile pentru anunțurile publicitare în care își promovează actorii și filmele, în speranța nominalizării acestora la premiile Oscar.

Publicația este renumită și pentru „jargonul” ei intern, care include termeni precum „skeins” (gheme de fire) – folosit pentru serialele TV – și „toppers” (vârfuri) – folosit în cazul liderilor marilor corporații cinematografice.

Recomandarea video

Mediafax
Sesizare: Miros de gaze într-o școală din Capitală unde sunt amenajate secții de votare
Digi24
Vladimir Putin „a otrăvit” mințile rușilor. Mihail Kasianov, despre ultima întâlnire cu liderul de la Kremlin: „Te voi distruge oricum”
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Prosport.ro
Mădălina Ghenea i-a înnebunit pe arabi. Cum și-a făcut apariția în Qatar
Adevarul
Anul 2026, istoric pentru infrastructura României: autostrăzi complet finalizate și sute de kilometri pregătiți de inaugurare
Mediafax
Prahova: În unele localități apa nu a ajuns încă. În altele au fost înregistrate avarii
Click
Monica Pop, dată afară din restaurant! Ireal ce i-a făcut un angajat medicului și prietenelor sale: „Bineînțeles că și ospătarii și ceilalți participanți, erau consternați”
Digi24
Rachete spațiale, aur ilegal și o misiune imposibilă a Legiunii Străine: De ce nu poate Europa să își apere frontiera din Amazon
Cancan.ro
Ultimele imagini cu Rodica Stănescu înainte să moară! Se transformare radical de dragul iubitului. Intervenții estetice și...
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Un EXPERT spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat INTELIGENTE
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Psihologia din spatele nedreptății emoționale și cum să ne protejăm. De ce cei dragi ne ignoră, dar îi răsfață pe alții?