Prima pagină » Magazin » Alimentele degresate pot afecta silueta. Iată cum

Alimentele degresate pot afecta silueta. Iată cum

Alimentele degresate pot afecta silueta. Iată cum
Dacă aveți în față un produs sărac în grăsimi și un altul plin de grăsimi, în alegeți pe primul pentru a vă asigura că nu puneți kilograme în plus, nu-i așa?

Dacă aveți în față un produs sărac în grăsimi și un altul plin de grăsimi, în alegeți pe primul pentru a vă asigura că nu puneți kilograme în plus, nu-i așa? Ei bine, greșiți! Specialiștii atrag atenția că low-fat și fat-free nu înseamnă întotdeauna mai puține riscuri pentru siluetă, iar în multe alimente, grăsimea este înlocuită cu zahăr, adică cu calorii. Multe!

„Oamenii nu-și dau seama că alimentele degresate sau conținând-o în cantitate mică nu sunt întotdeauna și sărace în calorii”, susține Brian Wansink, cercetător și doctor în științe medicale, unul dintre autorii cărții Mindless Eating: Why We Eat More Than We Think.

Gustările low-fat au cu circa 11% mai puține calorii decât variantele cu grăsime, nu mai puține, cum am fi cu toții tentați să credem.

În studiul Can ‘Low-Fat’ Foods Lead to Obesity, apărut în 2006, în publicația Journal of Marketing Research, se demonstra cum alimentele low-fat nu vor rezolva niciodată problema obezității globale.

Vezi aici ce impact poate avea asupra siluetei consumul de alimente degresate
 

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
Alarmă pentru tineri: conservantul alimentar care apare în tot mai multe cazuri fatale
Digi24
Unul din cei mai importanți bancheri din Rusia are vești proaste pentru Putin. „Vom ajunge la o criză socială”
Cancan.ro
Imaginile verii de la mare! A “pupat” gardul și a lustruit Audiul. De fapt, “distracția” a avut loc în parcarea de la LOFT
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Câți ani de necontributivitate sunt asimilați pentru pensionare
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Nicușor Dan, apariție surpriză la Făgăraș. Ținuta în care a fost surprins președintele
Digi24
Cine sunt cele trei personalități din lume care pot călători fără pașaport. Explicațiile din spatele acestor excepții
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Motorina s-a ieftinit cu aproape 70 de bani. Ce prețuri afișează astăzi benzinăriile
Descopera.ro
Un meteorit marțian rar păstrează indicii nemaivăzute despre interiorul Planetei Roșii
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Carol al II-lea și capcana germană. De ce apropierea de Hitler nu a putut salva România