Prima pagină » Știri » Campania Gândul WHY DON’T YOU COME OVER? a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internațional de la Cannes. VIDEO

Campania Gândul WHY DON’T YOU COME OVER? a fost nominalizată pentru două premii în cadrul Festivalului Internațional de la Cannes. VIDEO

Campania gândul/GMP Advertising/ WebStyler WHY DON''T YOU COME OVER? a ajuns pe lista scurtă a nominalizaților în secțiunea PR Lions , în cadrul celebrului Festival Internațional de Publicitate de la Cannes.

Campania gândul/GMP Advertising/ WebStyler WHY DON”T YOU COME OVER? a fost pe lista scurtă a nominalizaților în secțiunea PR Lions , în cadrul celebrului Festival Internațional de Publicitate de la Cannes.

Astfel, campania WHY DON”T YOU COME OVER? a luptat  pentru un trofeu la categoriile „Crisis and Issue Management” și „Media, Arts and Entertainment”.

La prima categorie, campania demarată de gândul și GMP Advertising, și continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din  Germania – „The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – „Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – „Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) și Regatul Unit al Marii Britanii – „We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).

La cea de-a doua categorie, „Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu  „The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) și Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).

WHY DON”T YOU COME OVER? a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secțiunea PR Lions.

„Suntem foarte fericiți că această campanie care a fost pe buzele tuturor românilor și în toate publicațiile importante din lume este acum apreciată de juriul celui mai important festival la nivel global. Unul care recunoaște, în primul rând, creativitatea în comunicare”, a declarat Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

„> a ajuns salutul oficial aici și se aude peste tot”, a spus de la fața locului Gongu. „Sper ca publicitatea românească să arate că poate strânge la fel de multe trofee precum cinematografia”, a adăugat el.

Campania WHY DON”T YOU COME OVER? a fost înscrisă și în categoria „Titanium Lions”, care premiază cele mai bune campanii integrate din lume. Deocamdată însă, nominalizările la această categorie nu au fost anunțate.

Gala de decernare a premiilor la categoriile „Crisis and Issue Management” și „Media, Arts and Entertainment” a avut loc luni seară.

WHY DON’T YOU COME OVER? . CUM A ÎNCEPUT TOTUL

Demarată de către GMP Advertising și gândul și continuată cu ajutorul Webstyler, campania „WHY DON”T YOU COME OVER?a pornit ca un răspuns la campania „Nu veniți în Anglia!”, inițiată de publicația britanică The Guardian.

În doar două săptămâni, campania WHY DON”T YOU COME OVER? s-a răspândit în întreaga lume, având un mare impact internațional și vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franța, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveția și Pakistan. Astfel, au scris ori vorbit despre campania WHY DON”T YOU COME OVER? Financial Times, Associated Press, BBC News, Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo, The World și BBD Lincolnshire. Subiectul a ajuns și în Time, devenind prima campanie românească depre care a scris faimoasa publicație.

De asemenea, în România, WHY DON”T YOU COME OVER? a devenit virală în scurt timp. Cu sprijinul A&M International, care a susținut campania cu componenta de producție print, și Euromedia, care a oferit pro bono spațiu media, zece dintre vizualurile campaniei au fost amplasate în zone centrale ale Bucureștiului.

În final, bilanțul campaniei WHY DON’T YOU COME OVER? a fost spectaculos: peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV); peste 100 de materiale în presa internațională; peste 1.500.000 impresii pe Facebook; 49.000 impresii pe Twitter; peste 17.000 impresii pe bloguri și în comentarii; peste 60.000 comentarii în presa românească online; peste 300 de români și-au pus canapelele la dispoziția britanicilor care vor să vină în vizită; doi britanici și-au depus candidatura pentru locuri de muncă în România.

Mai mult, ca răspuns la campania gândul, o delegație condusă de președintele Comisiei de Afaceri Interne a Marii Britanii a venit în România pentru a vedea exact care este situația.

„Am venit însă aici să aflăm punctul de vedere al miniștrilor dumneavoastră, dar și ce au de spus oamenii simpli. Și cred că e corect să facem cunoscute punctele lor de vedere”, a povestit laburistul Keith Vaz, invitat în redacția gândul.

„Am aflat de această campanie în calitate de președinte al Comisiei pentru Afaceri Interne. Am menționat-o în timpul dezbaterilor. A fost o campanie care a avut un mesaj: care este nivelul nostru de implicare în Uniunea Europeană? Cred că a fost o campanie excelentă”, a adăugat politicianul.

CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY

Ajuns la cea de-a 60-a ediție, festivalul internațional Cannes Lions a avut în acest an un număr record de înscrieri: 35.765, din 92 de țări.

În categoria PR Lions, în care este înscrisă și campania WHY DON”T YOU COME OVER?, au fost înscrise 1.296 de campanii, cu 15% mai multe ca anul trecut și, mai mult, un record în istoria de șase decenii a festivalului.

Cannes Lions International Festival of Creativity se desfășoară în perioada 17-22 iunie.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
24 de ore de Cod roșu în Carpații Meridionali și de Curbură. Rafale de 120 km / h
Digi24
Ceasuri Rolex, lingouri de aur și o diplomație „decimată din interior”. Cum funcționează politica externă a Americii în era Trump 2.0
Cancan.ro
Cât costă rochia purtată de Mirabela Grădinaru la Digi24. De ce a atras atenția tuturor
Prosport.ro
FOTO. Natalia Mateuț, spectaculoasă de ziua ei. Apariție rară a tatălui ei, legendarul Dorin Mateuț
Adevarul
Marea hidrocentrală Lotru–Ciunget, capodopera energetică ascunsă în Carpați. A fost numită cea mai grandioasă din Europa
Mediafax
Un incident apare din ce în ce mai des în avioanele de pasageri. Ce fac unii călători și cum reacționează personalul
Click
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Digi24
Care este mâncarea preferată a lui Nicușor Dan. Mirabela Grădinaru: „Nu ajung să ating calitatea sau gustul mâncării din copilărie”
Cancan.ro
Alex Bodi continuă scandalul aprins cu Ramona Olaru! Musculosul nu se lasă: 'O să aduc eu amintiri de la Agronomie când
Ce se întâmplă doctore
Mihai Voropchievici avertizează: Această zodie este vizată de o forță malefică, pe final de 2025
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Nemții au desenat viitoarea Dacia C-Neo. Viziunea unui tuner axat pe modelele mărcii
Descopera.ro
Ce lichide să nu verși niciodată în chiuvetă și de ce?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Industria frumuseții s-a transformat într-un univers religios, care cere credință