Prima pagină » Magazin » Cum a ajuns salata verde mai nocivă decât slănina

Cum a ajuns salata verde mai nocivă decât slănina

Cum a ajuns salata verde mai nocivă decât slănina
Un studiu făcut în Statele Unite a condus la concluzia că o dietă bogată în fructe și legume ar putea fi mai dăunătoare pentru mediu decât consumul de carne.

Conform unui studiu făcut de cercetătorii de la Universitatea Carnagie Mellon consumul de carne ar putea fi mai puțin dăunător pentru mediu decât consumul fructelor și al legumelor. Publicat în Environment System and Decisions journal, studiul contrazice vocile celor care spuneau că oamenirea ar trebui să reducă consumul de carne pentru a regla problemele pe care le are planeta legat de climă.

Cercetătorii au descoperit că a mânca doar alimente considerate până acum „sănătoase”, crește impactul negativ asupra mediului chiar dacă volumul de calorii a fost mai redus. Experții au examinat modul în care sunt crescute, procesate și transportate fructele și legumele și au ajuns la concluzia că salata verde are efecte negative pentru mediu prin consumul de resurse alocat pentru întreținerea lor.

Paul Fischneck, co-autor al studiului și profesor la universitatea respectivă, a spus că: „O mulțime de legume comune necesită mai multe resurse decât s-ar crede”.

Simpla reducere a numărului de calorii consumate nu ajută mediul, emisiile produse, energia și apa utilizată sunt mai nocive în cazul multor fructe și legume.”Vinetele, țelina, salata verde și castraveții arată deosebit de rău în comparație cu carnea de porc sau de pui ca impact asupra mediului.”

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
ALERTĂ în Tulcea! O dronă s-ar fi prăbușit. Pompierii caută locul IMPACTULUI
Digi24
Alertă la Costinești după ce pe plajă a fost descoperit un obiect suspect
Cancan.ro
Aceste pensii cresc cu 210 lei, de la 1 ianuarie 2027. Care sunt pensionarii din România care se vor bucura de această majorare
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Criza de la Cernavodă și capcana orelor de vârf: obiceiul banal care umflă factura între 19:00 și 23:00
Mediafax
ANALIZĂ Cum îl ajută pe Putin PROBLEMELE cu care se confruntă România
Click
De ce vezi curieri nepalezi cu geci și mănuși la temperaturi de 40°C. Explicația este surprinzătoare
Digi24
„Nu va mai fi nici Moscova, nici Sankt Petersburg”. Ideologul lui Putin, teorie apocaliptică despre „probabilul” război nuclear
Cancan.ro
4.000 lei amendă tuturor românilor care locuiesc la casă și fac acest lucru în curte, crezând că nu îi vede nimeni
Ce se întâmplă doctore
Andreea Esca a dezvăluit ce alimente evită pentru a se menține în formă: „Nu știu dacă am cel mai sănătos stil de viață”
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Legumele din întreaga lume dispar. Iată cum ne afectează, fără să știm, alimentația
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Gândirea în afara tiparelor ar putea necesita un control al creierului mai redus