Prima pagină » Sănătate » Trei cești de cafea pe zi țin la distanță bolile cardiace. STUDIU

Trei cești de cafea pe zi țin la distanță bolile cardiace. STUDIU

Trei cești de cafea pe zi țin la distanță bolile cardiace. STUDIU
Detalii în articol

Oamenii de știință de la Universitatea din Sao Paulo au cules înformații despre diete și despre calcificările din artera coronară de la peste 4.400 de participanți la studiu. Aproape toți dintre ei consumau cafea. 

În acest fel, specialiștii au descoperit că cei care beau cantități mai mari de cafea aveau mai puține calcificări arteriale, însemnând că ei aveau mai puține depozite de calciu pe arterele lor, având, totodată, o mai bună circulație arterială. 

Cercetătorii au stabilit și o cantitate maximă de cafea pe care o persoană o poate bea într-o zi, aceasta fiind de trei cești. 

Studiul a fost publicat în Journal of the American Heart Association. 

Nu este încă clar de ce cafeaua este atât de bună pentru inimă, cu toate că oamenii de știință cred că antioxidanții din cafea ar putea fi responsabili pentru o parte dintre beneficiile acesteia. 

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarmă pentru tineri: conservantul alimentar care apare în tot mai multe cazuri fatale
Digi24
Unul din cei mai importanți bancheri din Rusia are vești proaste pentru Putin. „Vom ajunge la o criză socială”
Cancan.ro
Imaginile verii de la mare! A “pupat” gardul și a lustruit Audiul. De fapt, “distracția” a avut loc în parcarea de la LOFT
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Câți ani de necontributivitate sunt asimilați pentru pensionare
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Cum prepară Carmen Brumă înghețata cu cafea. Rețeta simplă, perfectă pentru zilele călduroase
Digi24
Cine sunt cele trei personalități din lume care pot călători fără pașaport. Explicațiile din spatele acestor excepții
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Motorina s-a ieftinit cu aproape 70 de bani. Ce prețuri afișează astăzi benzinăriile
Descopera.ro
Un meteorit marțian rar păstrează indicii nemaivăzute despre interiorul Planetei Roșii
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
Carol al II-lea și capcana germană. De ce apropierea de Hitler nu a putut salva România