Prima pagină » Sănătate » Oamenii de știință trag un semnal de alarmă: Ce se întâmplă dacă nu mănânci micul dejun

Oamenii de știință trag un semnal de alarmă: Ce se întâmplă dacă nu mănânci micul dejun

Oamenii de știință trag un semnal de alarmă: Ce se întâmplă dacă nu mănânci micul dejun
Potrivit unui nou studiu publicat în American College of Cardiology, oamenii care nu mănâncă micul dejun sunt de două ori mai predispuși riscului de a suferi un atac cerebral sau de cord.

Se pare că atunci când sari peste micul dejun au loc schimbări ale apetitului, tensiunea crește iar nivelul de colesterol se schimbă într-un mod negativ.

Cercetătorii americani consideră acest aspect și un „marker comportamental” al unui stil de viață nesănătos.

Datele au fost obținute prin studierea a 6.000 de participanță, cu vârste cuprinse între 40 și 75 de ani, care nu aveau probleme cardiovasculare sau cancer.

Aceștia au fost întrebați „Cât de des mănânci micul dejun?” iar posibilitățile de răspuns erau următoarele: „în fiecare zi”, „în unele zile”, „rar” și „niciodată”.

Unul dintre autorii studiului, Doctorul Wei Bao, de la Universitatea din Iowa, a declarat că: „Participanții care nu consumau niciodată micul dejun aveau un risc cu 87% mai mare de a dezvolta o boală cardiovasculară, cu rată mare a mortalității, față de cei care îl consumau în fiecare zi.

Bolile cardiace reprezintă cauza principală a celor mai multe decese la nivel global: 15,2 milioane în 2016 comparativ cu 12 milioane în 2000, relatează The Sun. 

Foto: Pixabay

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Combinația incredibilă de numere care a câștigat cel mai mare premiu din istoria Loto 6/49
Digi24
Misterul celor doi soldați germani găsiți în Dunăre. Plăcuțele de identificare și o motocicletă ar putea dezvălui cine au fost
Cancan.ro
4.000 lei amendă tuturor românilor care locuiesc la casă și fac acest lucru în curte, crezând că nu îi vede nimeni
Prosport.ro
FOTO. Antonela, iubita mult mai tânără a milionarului Arpad Paszkany, în jacuzzi
Adevarul
Criza de la Cernavodă și capcana orelor de vârf: obiceiul banal care umflă factura între 19:00 și 23:00
Mediafax
Moldova și Ucraina au BĂTUT palma! Înțelegerea produce EFECTE și în România
Click
Cezar Ouatu, topit după fiica lui. Imagini adorabile cu Serena Maria: „Simți cum timpul se oprește”
Digi24
Fiul lui Borcea, Patrick, pus sub monitorizare electronică după ce a intrat în locuinţa fostei iubite şi ar fi agresat-o
Cancan.ro
Explicația halucinantă a pensionarului SRI despre Anna. Cum a încercat 'Romeo' de pe Transfăgărășan să iasă basma curată după ce familia l-a luat la întrebări
Ce se întâmplă doctore
Electrocasnicul care nu trebuie să-ți lipsească din casă ajunge de astăzi, 13 august, în toate magazinele Lidl! Clienții Lidl Plus îl pot cumpăra la preț redus
Ciao.ro
De ce a lipsit Vierme de la reuniunea Animal X de la UNTOLD 2026. Explicația oferită de Șerban Copoț
Promotor.ro
Minivacanța de 15 august – Restricții majore pe două drumuri din România. Ce trebuie să știe șoferii între 14 și 17 august
Descopera.ro
Test de cultură generală. De ce avem gene?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULIŞOR: – Tată, ce trebuie să vând pentru a-mi cumpăra mașini, iahturi...
Descopera.ro
Un meteorit marțian rar păstrează indicii nemaivăzute despre interiorul Planetei Roșii