Prima pagină » Actualitate » Studiu: Două halbe de bere pe zi ajută la reducerea riscului de Alzheimer

Studiu: Două halbe de bere pe zi ajută la reducerea riscului de Alzheimer

Studiu: Două halbe de bere pe zi ajută la reducerea riscului de Alzheimer

Un nou studiu arată că persoanele care consumă două halbe de bere în fiecare zi prezintă o scădere a riscului de îmbolnăvire de Alzheimer.

De asemenea, studiul arată că obiceiurile zilnice, mai ales în ceea ce privește alimentația, au un impact important asupra riscului de dezvoltare a acestei afecțiuni neurologice.

Este estimat că, până în 2050, numărul persoanelor care trăiesc cu demență la nivel mondial va crește la 152 de milioane.

Potrivit Societății Alzheimer, în cazul persoanelor cu vârste cuprinse între 65 și 69 de ani, aproximativ două persoane dintr-o sută suferă de această afecțiune.

Sigur, riscul de îmbolnăvire crește odată cu vârsta, ba chiar se dublează la fiecare cinci ani. În cazul persoanelor cu vârsta de peste 90 de ani, aproximativ 33 din 100 de persoane suferă de Alzheimer.

Ce spune noul studiu despre boala Alzheimer

Ei bine, un nou studiu, realizat de Universitatea New South Wales din Sydney, Australia, arată că renunțarea la alcool poate favoriza apariția bolii Alzheimer, informează Aleph News.

Cercetătorii au analizat  15 studii, inclusiv date de la 24.478 de participanți, analizând o posibilă legătură între consumul de alcool și demență. Participanții au fost împărțiți în non-consumatori, consumatori ocazionali (1,3 g de etanol pe zi), consumatori ușori până la moderați (1,3 g până la 25 g pe zi), consumatori moderați până la mari consumatori (25 g până la 45 g pe zi) și consumatori mari (mai mult de 45 g pe zi).

Ce se întâmplă în corpul tău, de fapt, dacă bei bere în fiecare zi

Berea este considerată de multe persoane ca fiind o băutură mai ușoară, totuși, consumul ei zilnic nu este deloc recomandat de medici. Iată ce se poate petrece în corpul tău dacă obișnuiești să bei zilnic bere!

Este uşor de consumat, iar în special în zilele călduroase, berea se transformă într-o băutură la care apelează multă lume pentru a se răcori.

Consumată zilnic, berea nu este tocmai bună pe corpul tău, astfel că trebuie să ştii ce se întâmplă în corp după ce o consumi. Citește mai mult…

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Mediafax
Prea mult STRES? De ce ai nevoie de o pauză chiar azi
Digi24
Mesaje de „La mulți ani” pentru Sfânta Maria 2026: Urări pe care să le trimiți sărbătoriților pe 15 august
Cancan.ro
Cu ce se ocupă acum pensionarul de pe Transfăgărășan? Incidentul deosebit de GRAV care l-a retrogradat din funcție. Avem detalii 💣
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Cum au reușit 24 de iepuri să cucerească un întreg continent și să provoace dezastre. „Invazia începută în 1859 continuă și astăzi”
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
A murit mama Ancăi Alexandrescu. Prezentatoarea TV trece prin clipe extrem de grele
Digi24
Cum a pregătit Rusia „trupe de șoc” care să creeze haos în Rep. Moldova: Un plan pus la cale din „Silicon Valley”-ul Kremlinului
Cancan.ro
650 lei amendă pentru toți pietonii din România care fac acest lucru în timp ce traversează strada, pe zebră. Mulți consideră că este un gest normal, dar legea spune altceva
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Exclusiv | Cum arată noile camere de rovinietă inteligente, montate de CNAIR. Calculează câți KM a parcurs o mașină
Descopera.ro
Un studiu, în premieră, dezvăluie că doar o oră în plus de somn îi ajută pe studenți să aibă note mai bune
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
„Looksmaxing”: Ce sunt serviciile care promit să „măsoare” frumusețea