Prima pagină » Actualitate » Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”

Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”

Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”
Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și închidă contul

O femeie din Iași a avut parte de surpriza vieții ei atunci când a decis să își închidă contul la o celebră bancă din România.

Ieșeanca Cătălina Munteanu este clientă a băncii BRD și afirmă că a mers la o sucursală a instituției financiare și a semnat pentru închiderea contului.

După aproape o lună a avut parte de șocul vieții ei: nu doar că nu i-a fost închis contul bancar, dar a aflat că trebuie să plătească și mai multe dobânzi.

„Doresc să descriu experiență nefastă cu unitatea bancară SC BRD. Am obținut o descoperire de credit, în iunie 2019, pe care am achitat-o integral la data de 20 aprilie 2023. La aceeași dată, într-o formă scrisă (184/20.04.2023) am solicitat închiderea creditului. Deși au trecut peste 3 săptămâni de la acest fapt, am constatat nu doar că nu au închis creditul, ci dimpotrivă, au perceput dobânda pentru limita de credit. Dacă un client are o responsabilitate, sarcină de îndeplinit față de o bancă, există aceiași timpi de așteptare? Sau vorbim de dreptatea leului aici?! Nu este normal ceea se întâmplă”, susține reclamanta din Iași.

Cât are de plătit femeia

Femeia din Iași spune că a discutat cu reprezentanții băncii care i-au transmis că problema va fi rezolvată, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Astfel, este nevoită să plătească 100 de lei, dobânzile pentru limita de credit. Femeia nemulțumită a depus plângere la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC) Iași.

„Am depus reclamație și mi s-a transmis că răspunsul îl primesc în 30 de zile sau perioada de soluționare se poate prelungi, dacă situația o cere. Nu am primit de la bancă niciun răspuns și sper ca situația să se rezolve cât mai repede. Până la urmă, indiferent de sumă, aici e vorba de corectitudinea și respectul față de client. Nu am mai avut probleme, până acum, cu această bancă”, susține reclamanta din Iași, citată de publicația locală BZI.

Vă recomandăm să citiți și:

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Marele pierzător al acestor alegeri
Digi24
George Simion: „Democrația a fost călcată în picioare”. Reacția liderului AUR după închiderea urnelor
Cancan.ro
Moartea Rodicăi Stănoiu, învăluită în mister! Semnul care a stârnit îngrijorare în rândul celor care o cunosc
Prosport.ro
FOTO. Parcă sunt surori! Cum arată mama Jaquelinei Cristian, jucătoarea română care a încasat peste 1 milion de dolari în 2025
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
EXIT-POLL Alegeri Primăria București 2025. CURS: Ciucu 32,7% Băluță 26,3% Alexandrescu 20,2% Drulă 12,8%. INSCOP: Ciucu: 31,7%, Băluță 26,1%, Alexandrescu 21,1%
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
AUR a recunoscut că Anca Alexandrescu a pierdut alegerile. Ce a spus Simion despre relația cu Georgescu
Cancan.ro
Motivul real pentru care Mirabela Grădinaru nu a votat. Răspunsul BIZAR oferit de Nicușor Dan
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Un nou tren direct de mare viteză între Paris și München va fi lansat în 2026