Prima pagină » Actualitate » Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”

Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”

Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și ÎNCHIDĂ contul bancar: „Nu este normal ceea se întâmplă”
Ce a pățit o clientă BRD din Iași, după ce a vrut să-și închidă contul

O femeie din Iași a avut parte de surpriza vieții ei atunci când a decis să își închidă contul la o celebră bancă din România.

Ieșeanca Cătălina Munteanu este clientă a băncii BRD și afirmă că a mers la o sucursală a instituției financiare și a semnat pentru închiderea contului.

După aproape o lună a avut parte de șocul vieții ei: nu doar că nu i-a fost închis contul bancar, dar a aflat că trebuie să plătească și mai multe dobânzi.

„Doresc să descriu experiență nefastă cu unitatea bancară SC BRD. Am obținut o descoperire de credit, în iunie 2019, pe care am achitat-o integral la data de 20 aprilie 2023. La aceeași dată, într-o formă scrisă (184/20.04.2023) am solicitat închiderea creditului. Deși au trecut peste 3 săptămâni de la acest fapt, am constatat nu doar că nu au închis creditul, ci dimpotrivă, au perceput dobânda pentru limita de credit. Dacă un client are o responsabilitate, sarcină de îndeplinit față de o bancă, există aceiași timpi de așteptare? Sau vorbim de dreptatea leului aici?! Nu este normal ceea se întâmplă”, susține reclamanta din Iași.

Cât are de plătit femeia

Femeia din Iași spune că a discutat cu reprezentanții băncii care i-au transmis că problema va fi rezolvată, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Astfel, este nevoită să plătească 100 de lei, dobânzile pentru limita de credit. Femeia nemulțumită a depus plângere la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC) Iași.

„Am depus reclamație și mi s-a transmis că răspunsul îl primesc în 30 de zile sau perioada de soluționare se poate prelungi, dacă situația o cere. Nu am primit de la bancă niciun răspuns și sper ca situația să se rezolve cât mai repede. Până la urmă, indiferent de sumă, aici e vorba de corectitudinea și respectul față de client. Nu am mai avut probleme, până acum, cu această bancă”, susține reclamanta din Iași, citată de publicația locală BZI.

Vă recomandăm să citiți și:

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
Directorul general de la JPMorgan avertizează că slăbiciunea Europei ar putea afecta economia americană
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Fosilele de Anaconda arată de ce sunt acești șerpi atât de mari