EXCLUSIV | Directorul STB i-a băgat în ședință pe șefii de depouri după dezvăluirile Gândul legate de starea tramvaielor: „Unii schimbă piese mereu”

EXCLUSIV | Directorul STB i-a băgat în ședință pe șefii de depouri după dezvăluirile Gândul legate de starea tramvaielor: „Unii schimbă piese mereu”
Publicat: 25/05/2023, 10:00

După dezvăluirile recente ale ziarului Gândul legate de starea tramvaielor din București, Adrian Criț, directorul general al Societății de Transport București (STB), i-a chemat în ședință pe șefii de depouri din București. Reprezentantul STB spune că situația nu este atât de „neagră”, așa cum a fost prezentantă de liderul de sindicat Florian Buzalin și declară că „unii sunt obișnuiți să schimbe mereu ceva la tramvaie”.

Liderul Sindicatului Transpublic STB, filiala Bucureștii Noi, Florian Buzalin, a dezvăluit, recent, pentru Gândul care este situația din depourile tramvaielor bucureștene, unde „băieții nu mai știu ce să inventeze” pentru a înlocui piese stricate. Potrivit sindicalistului, foarte multe tramvaie din Capitală ar circula la limită, cu cârpeli, sau cu intervenții și ajutoare de la un depou la altul.

Ei bine, după aceste dezvăluiri, directorul STB i-a chemat pe șefii de depouri într-o ședință.

„I-am chemat pe șefii de depouri, inclusiv pe șeful de depou de la Bucureștii Noi, pe șeful de stație, am avut o discuție de o oră și jumătate, pentru că așa cum zicea și angajatul nostru, noi le-am dat foarte multe tramvaie care au fost modernizate în ultima perioadă. Nu sunt Imperio, dar sunt refăcute la URAC, sunt aproape noi”, a declarat Adrian Criț pentru Gândul.

Șeful STB spune că tamvaiele care au fost mutate de pe lina 41 la depoul Bucureștii Noi nu ar avea nevoie de intervenții.

Adrian Criț: „Toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior”

„Unii angajați sunt obișnuiți ca tot timpul să schimbe ceva pe tramvaie, ori, atâta vreme cât sunt niște tramvaie modernizate, și dacă apare vreo problemă, uzina de reparații face intervenția, pentru că este o garanție, așa, între noi, este o garanție dată de uzină pentru lucrurile efectuate. Pe de altă parte, toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior. Singurele care se cumpără sunt echipamentele pe tracțiune și cele pe frânare”, mai declară Adrian Criț.

În ceea ce privește intervențiile din alte depouri, „aceste situații vin urmare a accidentelor, care sunt inevitabile, și atunci când un tramvai este accidentat, trebuie să-l scoți din trafic”.

Adrian Criț admite faptul că multe tramvaie nu arată bine.

„Călătorii nu ar trebui să-și facă griji, chiar dacă tramvaiele nu se prezintă bine estetic”, a conchis Adrian Criț.

„Au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero”

Florian Buzalin, vatman și lider de sindicat Transpublic, filiala Bucureștii Noi, a declarat zilele trecute pentru Gândul în depouri nu ar exista piese pentru tramvaie.

„Vagoanele sunt bune în momentul de față, problema cea mare este cu partea de întreținere, cu lipsa pieselor în depou. Este vorba de tramvaiele refăcute la URAC, de modelele V3A modernizate. Băieții de la întreținere sunt foarte supărați, nu mai știu ce să inventeze ca să le pună pe șine, pentru că nu au ce piese să le pună. Mai ales că la mine în depou, în Bucureștii Noi, au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero. Mai încercăm să luăm piese de pe vagoanele căzute, ca să se poată ieși în traseu. Parcul nostru este de 43 de tramvaie, dar nu toate funcționează”, a declarat, pentru Gândul, Florian Buzalin.

Nicolae Oprea
Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
După ce a câștigat 1 milion $ la loterie, o femeie s-a gândit să mai...
Cronica unui 'blat' anunțat. Motivul real pentru care Zanni a fost eliminat și adus înapoi...
FOTO. Antonia, ce apariție! Nimeni nu se gândea că o va vedea așa
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Imagini demențiale cu prezentatorul PRO TV: s-a cherchelit, a făcut show, iar finalul e fabulos!
A crezut că a BĂUT peste măsură și a ajuns la spital. Medicii, ȘOCAȚI de...
Vremea 6 mai - 3 iunie 2024. La începutul săptămânii viitoare, temperaturile vor depăși 26...
Biletul de adio al fetei de 13 ani care s-a aruncat de la etaj, pentru...
Bărbat de 33 de ani, răpit din parcarea unui bloc din Capitală! Acesta a fost...
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan...
La câți KM se schimbă ambreiajul mașinii? Primele semne al ambreiajului uzat
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte...
Erupție GIGANTICĂ pe Soare! Radiațiile AU AJUNS deja pe Pământ
DECIZIE DRASTICĂ pentru toți posesorii de mașini. Abia acum S-A AFLAT ce s-a întâmplat: A...
Surpriză la pompă, înainte de Paște. Prețurile carburanților
Ce a putut să găsească o tânără într-un burger de pui cumpărat de la un...
Se spală rufe azi, în Joia Mare? Ce spun preoții
Sebastian, provocat de băieți să o sărute pe Roberta. Cum au reacționat concurenții din casă....
Ce a declarat Florin Piersic de pe patul de spital: "Asta e cel mai important"
BANCUL ZILEI. Profesorul:- Bulă, poți sa-mi spui ce înseamnă abstract?
André-Marie Ampère, unul dintre fondatorii științei electromagnetismului clasic