Prima pagină » Magazin » Un nou buton Facebook? Cum l-ar putea folosi publicitarii

Un nou buton Facebook? Cum l-ar putea folosi publicitarii

Un nou buton Facebook? Cum l-ar putea folosi publicitarii
Zvonuri privind planurile celor de la Facebook de a introduce o gamă mai mare de butoare circulă de luni de zile, iar dezvoltatorul Tom Waddington se pare că ar fi observat o dovadă în acest sens.

Facebook ar putea să introducă, pe lângă butonul „Like” (Îmi place), și butonul „Want” (Vreau) care ar putea să transforme platforma într-un spațiu destinat consumului, în loc de un spațiu destinat socializării, informează Huffington Post.

Zvonuri privind planurile celor de la Facebook de a introduce o gamă mai mare de butoare circulă de luni de zile, iar dezvoltatorul Tom Waddington se pare că ar fi observat o dovadă în acest sens. Ea constă într-un șir de caractere, „”, aflat în cadrul codului rețelei de socializare.

El sugerează că reprezentnanții site-ului se pregătesc de introducerea unei opțiuni noi care le va permite utilizatorilor să le spună prietenilor de pe platforma de socializare ce produse de pe internet își doresc.

„Butonul nu se află pe listă alături de alte pluginuri sociale de pe site-ul dezvoltatorilor Facebook”, explică și cei de la Inside Facebook.

„Testăm mereu noi elemente ale platformei, cu toate acestea nu avem nimic nou de anunțat”, a declarat un purtător de cuvânt al rețelei de socializare în legătură cu descoperirea lui Waddington.

Punerea în practică a unui astfel de buton ar putea fi un element important în strategia rețelei de socializare de a deveni partener publicitar pentru companii mari care au nevoie de un public extins.  Având în vedere că în Statele Unite ale Americii piața publicitară crește lent, o astfel de stimulare ar putea fi exact lucrul de care au nevoie cei de la Facebook.

Un buton „Want” ar putea să ducă la un moment dat la cumpărarea produselor direct prin intermediul site-ului.

Cunoașterea dorințelor consumatorilor este un element foarte important pentru publicitari, care ar putea teoretic să folosească acele informații pentru a viza utilizatorii platformei de socializare în timp real, putând să ajungă la ei cu o secundă înainte ca aceștia să cumpere produsele competitorilor sau personalizându-și mesajele pe baza elementelor însemnate ca fiind dorite, combinându-le cu toate celelalte date personale compilate de Facebook.

Recomandarea video

Mediafax
Pe cine avantajează prezența mică la alegerile din București
Digi24
Cele două probleme care țin pe loc încheierea unui acord de pace Rusia - Ucraina, dezvăluite de Keith Kellogg
Cancan.ro
Și-a părăsit iubita medic pentru Rodica Stănoiu! Noi detalii despre 'puiuțul' fostei ministrese a Justiției
Prosport.ro
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume a primit o ofertă de nerefuzat
Adevarul
Trucul românesc care reduce cheltuielile de iarnă. „Am 21 de grade în casă și nu am dat drumul la căldură”
Mediafax
Primele rezultate. Cum au votat bucureștenii până la acestă oră
Click
Roxana Călin, doctoriţa care a îngrozit România în anii ’90. Și-a ucis şi tranşat rivala în dragoste
Digi24
O crimă care pune gaz pe foc în procesul de mobilizare din Ucraina, în criză de soldați. „Sunt incredibil de ruşinată”
Cancan.ro
FBI intră pe fir în cazul lui Emil Gânj! Descoperiri ULUITOARE în telefonul criminalului din Mureș
Ce se întâmplă doctore
Ce se întâmplă cu pensiile din ianuarie 2026? Ministrul Muncii a clarificat situația
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Tesla Model 3 Standard, disponibilă și în România. E cea mai ieftină Tesla și poate fi luată în rate
Descopera.ro
Cel mai bătrân STRĂMOȘ al RECHINILOR înota în apele Australiei pe vremea dinozaurilor
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ nedumerit: - Iubita mea s-a întins pe canapea, şi-a dat fusta jos, şi-a smuls...
Descopera.ro
Un eveniment misterios în Antarctica a eliberat carbonul care a încălzit Pământul